شناسهٔ خبر: 39541904 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رعایت فاصله گذاری و ملاحظات بهداشتی در قطارها

مدیرعامل حمل و نقل ریلی رجا: امکان استفاده حداقلی از کوپه ها فراهم شده و کوپه های 4 نفره برای افراد غیر خانواده حداکثر برای 2 نفر مجاز است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 رجبی در گفتگوی تلفنی با شبکه خبر با بیان این که همه تمهیداتی بهداشتی که از قبل اندیشیده شده و اجرا می‌شد کماکان ادامه دارد گفت: ضد عفونی محوطه ایستگاه‌ها و قطار‌ها و سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها با تجهیزات بهتر و مواد شوینده و ضد عفونی کننده موثرتر مستمرا انجام می‌گیرد.

او گفت: در همه ایستگاه‌های تشکیلاتی موازین بهداشتی رعایت می‌شود و غربالگری اولیه و تب سنجی مسافران هم انجام می‌گیرد.

مدیرعامل حمل و نقل ریلی رجا گفت: در قطار هم به مسافران بسته بهداشتی‌ای با مقداری مواد ضد عفونی کننده و ماسک و دستکش تحویل می‌شود.

رجبی در مورد غذا با اشاره به فراهم شدن امکان استفاده حداقلی از صندلی خا و کوپه‌های قطار گفت: کوپه‌های ۴ نفره برای افراد غیر خانواده حداکثر برای ۲ نفر مجاز است و در سیستم هنام فروش این موضوع کنترل و اعمال می‌شود.

او گفت: فعلا به لحاظ هزینه هیچ تغییری نداشته ایم.

رجبی درباره غذا هم گفت: همه غذا‌ها توسط سیستم مکانیزه‌ای که برای هواپپما تامین غذا می‌کند تهیه می‌شود که در بسته‌های کاملا بهداشتی است.
<div id="video-display-embed-code_282003" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/771872/282003?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما