شناسهٔ خبر: 39507016 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مراکز مشاوره دانشگاه‌ها به همه متقاضیان در روزهای کرونایی مشاوره می‌دهند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از توسعه فعالیت‌های دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها در روزهای کرونایی برای خدمت رسانی به آحاد مردم خبر داد.

صاحب‌خبر -

غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از توسعه فعالیت‌های دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها در روزهای کرونایی برای خدمت رسانی به آحاد مردم خبر داد.

وی اظهارداشت: در راستای اقدامات فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، از دانشگاه ها خواسته شده که فعالیت دفاتر مشاوره دانشگاه ها را توسعه دهند.

وی ادامه داد: به این ترتیب از دانشگاه‌ها خواسته شده که همچنان که دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها به دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌ها مشاوره می‌دادند به خانواده های دانشجویان، کارمندان و حتی افراد دیگر که برای دریافت مشاوره رجوع می کنند هم مشاوره ارائه کنند دانشگاه ها هم در این باره اعلام آمادگی کرده‌اند.

* دفاتر مشاوره دانشگاه‌ها آنلاین می‌شوند

غفاری افزود: همچنین به دانشگاه‌ها گفته شده که تمهیداتی را بیاندیشند که متقاضیان دریافت خدمت مشاوره، بتوانند به صورت مجازی هم سوالات خود را با دفاتر مشاوره دانشگاه ها مطرح کنند.

وی ادامه داد: زیرا در حال حاضر هم رفت و آمدها در شهرها مانند سابق نیست که افراد نیازمند مشاوره بتوانند به صورت مستقیم برای دریافت مشاوره حاضر شوند.

انتهای پیام/

نظر شما