شناسهٔ خبر: 39464599 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس پلیس راهور تهران بزرگ:

ترافیک سنگین در محدوده مرکزی تهران/ مردم از سفرهای غیرضروری به شدت بپرهیزند

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شهر تهران خبر داد و گفت: این موضوع به ستاد ملی مقابله با کرونا منتقل شده تا درخصوص اجرای طرح ترافیک تصمیم گیری شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار مهماندار، رییس پلیس راهور تهران بزرگ درباره ترافیک سنگین در محدوده مرکزی شهر تهران گفت: امروز از همان ابتدای صبح بار ترافیکی در معابر و بزرگراهها و محدوده مرکزی سنگین شد.

وی با بیان اینکه ترافیک سنگین همچنان در محدوده مرکزی شهر داوم دارد، ادامه داد: دلایل این بار ترافیکی سنگین نیز مشخص است. امروز ۷۵ درصد نسبت به سال گذشته نسبت به همین روز افزایش ترافیک داریم و دو برابر خودورها وارد این محدوده شده اند.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدوده مرکزی شهر گنجایش این همه خودرو را ندارد و همچنین پارکینگ به مقدار کافی در محدوده مرکزی وجود ندارد و برخی از شهروندان با مشکل پارکینگ مواجه شده اند و اجبارا به صورت دوبله و یا ردیفی پارک کرده اند و این موضوع به ترافیک دامن می زند هرچند همکاران من در این محدوده تذکر داده و اعمال قانون نیز می کنند. 

سردار مهماندار خاطرنشان کرد: ادامه این روند نه تنها مشکلی را کم نمی کند بلکه می تواند مخل کسب و کار باشد. اگر شهروندان بخواهند با این نحو وارد محدوده مرکزی شهر شوند مشکلات بیشتری خواهند داشت و ما این موضوع را به ستادملی کرونا منتقل خواهیم کرد.

وی ادامه داد:  ما همچنان از مردم درخواست می کنیم از سفرهای غیرضروری خودداری کنند. چراکه همه افرادی که در این ساعات به محدوده مرکزی مراجعه می کنند کارمند نیستند. کارمندان در ساعت ۶:۳۵ تا ۷:۳۰ وارد این محدوده می شوند. اما ترافیک در این ساعت ناشی از حضور برای خرید و مغازه های تجاری است که در این محدوده واقع شده است. 

نظر شما