شناسهٔ خبر: 39431235 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو شورای شهر تبریز مطرح کرد:

ایجاد محل اسکان جدید برای شورای شهر تبریز

نائب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز گفت: با تکمیل عملیات احداث ساختمان نیمه کاره شهرداری منطقه ۱، محل اسکان مناسبی برای اعضای شورای شهر نیز ایجاد می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا،محرم محمدزاده در بازدید از ساختمان نیمه کاره شهرداری منطقه یک که در سال‌های گذشته به علت برخی مشکلات نیمه کاره رها شده بود، اظهار کرد: ساختمان ۱۳ طبقه که اسکلت بندی آن تمام شده و تنها یک طبقه از آن برای اسکان شورای شهر کافی است، بلاتکلیف رها شده است.

وی یادآور شد: در بازدیدی که از این مجموعه داشتیم مقرر شد مشکلات این ساختمان پیگیری شود تا با تکمیل و افتتاح آن هم برای شورای اسلامی شهر ساختمانی در خور شأن ایجاد شود و هم از پتانسیل‌ها و طبقات دیگر این ساختمان برای بهره گیری از ظرفیت جوانان فعال تبریز در زمینه‌های مختلف علمی و فرهنگی استفاده شود.

وی ضمن انتقاد از عدم اختصاص ساختمان برای اسکان شورای شهر تبریز و بلاتکلیفی ساختمان ۱۳ طبقه در گلپارک، گفت: امروز شورای شهر در عمارت ساعت حضور دارد که شناسنامه تبریز است و حضور شورا در این مکان می‌تواند منجر به آسیب‌هایی برای این ساختمان شود.

وی همچنین در بازدید از کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز گفت: با وجود پتانسیل بالای کارخانه پخت آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز باید کیفیت آسفالت ریزی در معابر شهر بسیار بالاتر از وضعیت موجود بوده و بتواند انتظار شهروندان را در این زمینه برآورده سازد.

محمدزاده در پایان خاطر نشان کرد: باید به صورت جدی پیگیر استفاده اصولی از اموال و پروژه‌های شهرداری تبریز باشیم تا بیت المال پایمال نشود.

نظر شما