شناسهٔ خبر: 39236959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فعالیت واحدهای تولیدی با رعایت پروتکل بهداشتی آغاز می‌شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: فعالیتهای تولیدی وصنعتی با رعایت اصول بهداشتی در استان قزوین آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: سلامت، امنیت واقتصاد از جمله مولفه‌های اصلی یک جامعه است.

وی بیان کرد: انتظارمردم از دولت، درکنار الویت دادن به سلامت و امنیت، توجه به معیشت وکسب وکار انهاست در همین راستا، ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت که فعالیتهای تولیدی وصنعتی با رعایت اصول بهداشتی آغاز شود.

حبیبی گفت: پروتکل‌های بهداشتی وشیوه‌های توجه به سلامتی کارگران و تولیدات توسط وزارت بهداشت تهیه و دراختیار واحدها قرارگرفته است.

وی افزود: هر واحدتولیدی وصنعتی که بتواند این اصول را اجرایی نماید و پروتکل های بهداشتی را رعایت کند فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

معاون سیاسی استاندار تصریح کرد: درتمامی این اصول وپروتکل‌ها،حفظ سلامت کارگران درالویت باید باشد لذا از مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی انتظار می‌رود به این مهم توجه جدی داشته باشند.

حبیبی تاکید کرد: استان قزوین با دارا بودن حدود چهار هزار واحدصنعتی وتولیدی، قریب ۱۶۰ هزارکارگر، تکنس، مهندس و کارشناس را درخود جای داده و بعنوان قطب صنعتی کشور مطرح است لذا توجه به سلامت آنها که در واقع سرمایه‌های انسانی و تخصصی استان وکشوربوده،حائز اهمیت میباشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ضدعفونی کردن محیط کار، استفاده از دستکش وماسک، رعایت اصول بهداشتی درحمل و نقل، تهیه، طبخ وتوزیع غذا از جمله اقداماتی است که باید مدنظر قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما