شناسهٔ خبر: 68541766 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قزوین خبرداد؛

اختصاص ۱۱۵میلیاردریال تسهیلات برای نوسازی ناوگان حمل و نقل قزوین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از تخصیص تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در استان قزوین به میزان ۱۱۵میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «جواد حق لطفی» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده و برگزاری جلسات با صندوق کارآفرینی امید استان، اداره کل امور اقتصادی و دارایی و استانداری و همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات، ۱۰۰ درصد تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در استان قزوین به صورت کامل پرداخت و کل بودجه تخصیصی جذب شد.

وی با بیان اینکه تعداد طرح های مصوب استان قزوین ۲۴ مورد شامل ۶فقره تسهیلات نوسازی مینی‌بوس و ۱۷فقره اتوبوس بود افزود: با اعلام صندوق کارآفرینی امید مبلغ تخصیصی به استان قزوین جهت این تعداد طرح ۱۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون ریال بوده است.

حق‌لطفی عنوان کرد: از مجموع تسهیلات پرداخت شده از سوی بانک، ۱۰۵ میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال مربوط به ناوگان اتوبوس و ۱۰ میلیارد و ۵۳۰ میلیون ریال برای ناوگان مینی‌بوس بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین خاطرنشان کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ قانون بودجه از جمله طرح‌های حمایتی دولت در قانون بودجه است که با هدف توسعه کسب و کارها و اشتغال‌زایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

 حق لطفی افزود: ارائه این طرح در بخش حمل و نقل به منظور بهبود کیفیت حمل ونقل برون‌شهری و افزایش ظرفیت ترابری برای بازسازی و تعمیر ناوگان مسافری اتوبوس و مینی‌بوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین تصریح کرد: این طرح در جهت رونق کسب و کار تصویب شده است و دولت آورده خود را از محل منابع بودجه با اعتبارات برخی بانک های عامل و در واقع به صورت مشارکتی با عنوان تسهیلات یارانه دار به اشخاص حقیقی و حقوقی اعطا می کند.

46

نظر شما