شناسهٔ خبر: 39233573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین

حفظ سلامت کارگران الویت اصلی مدیران باشد

حبیبی عنوان کرد: در تمامی اصول و پروتکل ها، حفظ سلامت کارگران باید در الویت باشد. لذا از مدیران واحدهای تولیدی وصنعتی انتظار می رود به این مهم توجه جدی داشته باشند.

صاحب‌خبر -

منوچهر حبیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سلامت، امنیت و اقتصاد از جمله مولفه های اصلی یک جامعه است و انتظار مردم از دولت، در کنار الویت دادن به سلامت و امنیت، توجه به معیشت وکسب و کار آنهاست.

 

وی گفت: در همین راستا، ستاد ملی کرونا تصمیم گرفت که فعالیت های تولیدی و صنعتی، با رعایت اصول بهداشتی آغاز گردد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اظهار کرد: پروتکل های بهداشتی و شیوه های توجه به سلامتی کارگران و تولیدات توسط وزارت بهداشت تهیه و در اختیار واحدها قرار گرفته است و هر واحد تولیدی و صنعتی که بتواند این اصول را اجرایی نماید و پروتکل های بهداشتی را رعایت نماید مجاز به فعالیت می باشد.

 

حبیبی عنوان کرد: در تمامی این اصول و پروتکل ها، حفظ سلامت کارگران باید در الویت باشد. لذا از مدیران واحدهای تولیدی وصنعتی انتظار می رود به این مهم توجه جدی داشته باشند.

 

وی افزود: استان قزوین با دارا بودن حدود چهار هزار واحد صنعتی و تولیدی، قریب ۱۶۰ هزارکارگر، تکنسین، مهندس و کارشناس را در خود جای داده و بعنوان قطب صنعتی کشور مطرح می باشد لذا توجه به سلامت آنها که درواقع سرمایه های انسانی وتخصصی استان و کشور بوده حائز اهمیت می باشد.

 

حبیبی گفت: ضدعفونی کردن محیط کار، استفاده از دستکش وماسک، رعایت اصول بهداشتی درحمل ونقل، تهیه، طبخ و توزیع غذا از جمله اقداماتی است که می بایست مدنظر قرار گیرد.

 

۱۰۱۰/ت۳۰/ب

نظر شما