شناسهٔ خبر: 38997866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خبر داد:

شناسایی ۲۴ مورد جدید کووید ۱۹ در استان مرکزی

جمالیان از شناسایی ۲۴ مورد کووید۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان مرکزی خبر داد.

صاحب‌خبر -

«محمد جمالیان» با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشتی از سوی هم استانی های عزیز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: سلامت همه اقشار جامعه برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است وبه همین دلیل تقاضا داریم در شرایط کنونی هم استانی های عزیز بیشتر به پویش در خانه بمانیم توجه کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی با اشاره به اینکه از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی ۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در استان شناسایی شده استف افزود: به این ترتیب مجموع مبتلایان به این بیماری در استان به ۹۰۶ نفر رسیده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: از ۲۴ مورد جدید به این ویروس در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰ مورد در اراک، ۷ مورد ساوه و زرندیه، فراهان ۱ مورد، تفرش ۱مورد، خنداب ۲ مورد شازند ۳ مورد بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه از ابتدای شیوع بیماری در استان مرکزی ۵۶۶ نفر از بیماران کووید۱۹ در استان بهبود یافته اند، ادامه داد: امید است با همدلی و همراهی هر چه بیشتر مردم شاهد بهبود هر چه زودتر مابقی بیماران از بیمارستان باشیم.

 

جمالیان اضافه کرد: در حال حاضر در بیمارستان های استان ۱۱۸ بیمار مبتلا به کرونا ویروس بستری هستند که خدمات تخصصی درمانی لازم را دریافت می کنند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی خاطر نشان کرد: تعداد ۱۰۹ نفر نیز مبتلا به کرونا ویروس هستند که در منزل بستری و تحت مراقبت می باشند.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه متاسفانه تا کنون ۵۹ نفر از هم استانی هایمان در اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند، گفت: امید است با رعایت نکات بهداشتی و عدم حضور افراد در مجامع عمومی شاهد ریشه کنی هر چه زودتر این بیماری باشیم.

پایان پیام/ 177

نظر شما