شناسهٔ خبر: 38996751 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واحدهای صنفی که مقررات کرونا را رعایت نکنند مجازات می‌شوند

مشهد- ایرنا- سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: با واحدهای صنفی که قوانین و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان را در خصوص تعطیلی برخی اصناف رعایت نکنند برخورد می شود.

صاحب‌خبر -

محمد حسین بحرینی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان با معاون اول رییس جمهوری با اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: این برخوردها در قالب اخطار صنفی به متخلفان و پلمب واحد صنفی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: دورکاری سه چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی همچنان ادامه خواهد داشت بدین ترتیب ۲۵ درصد از کارکنان به صورت حضوری در محل کار حاضر شده و مابقی در منزل به خدمات دورکاری مشغول خواهند بود. 
وی با اشاره به تداوم تعطیلی خطوط متروی مشهد ادامه داد: محدودیت تردد در داخل شهر چه به لحاظ خودروهای سواری و چه به لحاظ سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب توصیه‌های پیشگیرانه خطاب به مردم عنوان کرد: به رغم تذکرات داده شده در بعضی از قسمت‌های شهر مشهد موضوع تجمع نکردن مردم رعایت نمی‌شود و هنوز مردم از خانه‌ها بیرون می‌آیند لذا اگر می‌خواهیم با یک فاجعه انسانی رو به رو نشویم واقعا باید کرونا را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.

بحرینی افزود: در ارتباط ویدئو کنفرانسی امروز گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ارائه شد و مدیران بیمارستان های امام رضا (ع) مشهد و ۲۲ بهمن نیشابور کمبودها و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: معاون اول رییس جمهوری در این جلسه قول دادند که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و دیگر مسوولان استانی، این کمبودها تامین و جبران شود.
 

نظر شما