شناسهٔ خبر: 38944562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کارگاه جهادی تولید مواد ضدعفونی کننده در سنندج به بهره برداری رسید

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از ساماندهی 13 هزار بسیجی در قالب گروه های جهادی در سطح استان برای مبارزه با کرونا خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سیدصادق حسینی عصر امروز در مراسم افتتاح کارگاه جهادی تولید مواد ضدعفونی کننده که توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه کردستان در این دانشگاه راه اندازی شده اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح هجدهمین کارگاه تولید ماسک در استان بودیم که در مجموع روزانه ۱۹ هزار ماسک توسط این گروه‌های جهادی تولید و در اختیار هم استانی هایمان قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان همچنین به بسته بندی و توزیع بیش از ۹۰ هزار بسته اقلام بهداشتی و مواد غذایی توسط گروه‌های جهادی و بسیج مردمی استان در شهرستان‌های مختلف اشاره کرد و گفت: بیش از ۱۳ هزار بسیجی در قالب گروه‌های مختلف جهادی در استان وارد میدان مبارزه با کرونا شده اند و خدمات مختلفی را به صورت شبانه روزی به هم استانی هایمان ارائه می‌کنند.


وی از ایجاد هماهنگی با ستاد بحران و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد و گفت: در راستای جلوگیری از اشاعه ویروس کووید -۱۹ در میان نیرو‌های فعال در پایگاه‌های عملیاتی و هم‌چنین مقابله با شیوع بیماری در ۲ بخش درون سازمانی و برون سازمانی اقدامات جامعی لحاظ شد.


سردار حسینی اعلام کرد: در ساعات و روز‌های پیش رو نیز کارگاه‌های دیگری در سطح استان راه اندازی خواهد شد و بسیار خرسندیم که کردستانی‌های خیرخواه در قالب گروه‌های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا و سلامت استانشان وارد میدان شده اند.


سردار حسینی با بیان اینکه امروز با حمایت اساتید این دانشگاه شاهد حرکت جهادی دانشجویان برای تولید ۱۶ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده هستیم افزود:این محلول ضدعفونی کننده در قالب ۶ هزار بطری ۲/۷ لیتری به همراه ماسک و مواد شوینده در مناطق محروم توزیع خواهد شد.


در ادامه آیت الله حسینی شاهرودی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی گروه‌های جهادی بسیجیان در نقاط مختلف استان تقدیر کرد و گفت: بدون شک این امتحان الهی برکاتی نیز در جامعه داشته است که این همدلی و بسیج عمومی یکی از این برکات است.
 




انتهای پیام/۷۷۲۷

نظر شما