شناسهٔ خبر: 38937100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

کمک ۲۳۰میلیون ریالی خیر زنجانی برای مبارزه با ویروس کرونا

مدیر موسسه معبر آسمانی نور استان زنجان با اشاره به اقدامات این موسسه، گفت: خیر زنجانی ۲۳۰میلیون ریال برای مقابله با ویروس کرونا به این موسسه کمک کرد.

صاحب‌خبر -
رحمان هادی نژاد در گفت و گو با خبرنگار بسیج با اشاره به اقدامات موسسه معبر آسمانی نور در راستای مبارزه به ویروس کرونا، اظهار کرد: از ۱۸ اسفند ماه چهار گروه جهادی که شامل جوانان، طلاب، بسیجیان، پاسداران و... هستند، در موسسه معبر آسمانی نور در راستای مبارزه و از بین بردن ویروس منحوس کرونا فعالیت میکنند.

وی با اشاره به تهیه، بسته بندی و توزیع بیش از ۲ هزار بسته بهداشتی توسط گروه‌های جهادی موسسه معبر آسمانی نور، ابراز کرد: بسته‌های بهداشتی شامل مواد شوینده، ضدعفونی کننده، مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، وایتکس و ماسک است که در مناطق محروم توزیع می‌شود.
 
 

مدیر موسسه معبر آسمانی نور با اشاره به تهیه بسته‌های معیشتی توسط گروه‌های جهادی این موسسه، تصریح کرد: ۳۰۰ بسته غذایی و معیشتی به ارزش دو میلیون ریال در مناطق محروم توزیع شده است.


وی با اشاره به تولید ماسک‌های بهداشتی توسط ۳ کارگاه تولید ماسک گروه‌های جهادی موسسه معبر آسمانی نور، عنوان کرد: بیش از ۱۰ هزار ماسک تا به امروز تولید و در مناطق محروم توزیع شده است.

هادی نژاد با بیان اینکه یک هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی تا به امروز در مناطق محروم توزیع شده است، افزود: ۸۰۰ بسته بهداشتی نیز آماده توزیع در مناطق محروم است.

وی با اشاره به کمک ۲۳۰ میلیون ریالی یکی از خیرین در راستای مهار ویروس کرونا به این گروه جهادی ادامه داد: خیرین استان زنجان کمک بسیار زیادی را به ما در این راستا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد.

مدیر موسسه معبر آسمانی نور با اشاره به اقدامات گروه‌های جهادی موسسه معبر آسمانی نور در راستای ضد عفونی کردن معابر و اماکن عمومی، ابراز کرد: سعی کرده ایم شب‌ها در کنار بسیجیان و ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) در این راستا نیز خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه تمامی بسته بندی‌ها با رعایت تمامی تمهیدات بهداشتی در داخل موسسه انجام می‌شود، تصریح کرد: تولید ماسک‌ها برای جلوگیری از تجمع در دو نقطه و به صورت کاملا بهداشتی انجام می‌شود.

نظر شما