شناسهٔ خبر: 68252340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

جلسه مجمع عمومی سالیانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد

به ریاست تولیت آستان قدس رضوی و با حضور مدیران و معاونین ارشد این نهاد، مجمع عمومی سالیانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در جلسه مجمع عمومی سالیانه سازمان مرکزی آستان قدس رضوی با تأکید بر اهمیت نظارت دقیق و مستمر مدیران به منظور صیانت از سرمایه‌های موقوفاتی، مالی و اجتماعی این آستان مقدس؛ ابراز کرد: انجام هیچ اقدامی در آستان قدس رضوی خارج از قوانین، مقررات و ضوابط سازمانی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پذیرفتی نیست.
وی نظارت مدیران بر اجرای صحیح سیاست‌های کلان ابلاغی و اتخاذ تدابیر و رویکردهای پیشگیرانه در بروز هرگونه تخلف را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: مدیران باید بر اجرای دقیق بخشنامه‌ها و رعایت دستورالعمل‎‌ها، آئین نامه‌ها و قوانین نظارت جدی داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمین مروی با بیان اینکه باید گلوگاه‌های احتمالی انحرافات مالی در سازمان را شناسایی و پیشگیری کرد؛ گفت: شناسایی به‌هنگام و رسیدگی سریع به تخلفات احتمالی اداری و مالی از موضوعات حائز اهمیت است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.
وی با بیان اینکه مدیران موظف به رعایت خط‌ مشی‌ها، قوانین و مقررات متضمن کنند تحقق سیاست‌های کلان این آستان مقدس هستند؛ تصریح کرد: مدیران باید با نظارت دقیق و رصد مستمر موارد انحراف از قوانین، برنامه‌ها و سیاست‎‌های کلان را شناسایی و اقدامات اصلاحی مناسب را اتخاذ کنند.
تولیت آستان قدس رضوی گفت: در مواردی که آستان قدس با دستگاه‎‌های کشوری، استانی و شهری نیاز به تعامل دارد، باید ضوابط آن‌ها که قوانین کشوری است را به طور کامل رعایت کنیم.
گفتنی است در این جلسه گزارش حسابرسی و گزارش عملکرد سازمان مرکزی این آستان مقدس ارائه و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

نظر شما