شناسهٔ خبر: 38720723 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

هیچ مورد ابتلا به کرونا در پادگان‌های نزاجا نداشته‌ایم

صاحب‌خبر -

رئیس اداره بهداشت ودرمان نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه از ورود افراد مشکوک به پادگان‌ها جلوگیری می‌کنیم گفت: هیچ موردی ابتلا به کرونا در داخل پادگان‌های نزاجا نداشته‌ایم.
به گزارش روابط عمومی ارتش، ، امیر سرتیپ دوم بهزاد موذنی با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی نیروی زمینی برای مقابله با گسترش ویروس کرونا و درمان بیماران مبتلا به این ویروس، اظهار داشت: از زمان ورود بیماری کرونا به کشور، ارتش جمهوری اسلامی بخصوص نیروی زمینی با تشکیل قرارگاه زیستی و در جلسات متعدد تمام دستورالعمل‌های مبارزه با کرونا، پیشگیری و درمان را در دستورکار قرار داد.
وی افزود: براساس اعلام نیاز مرکز ملی مبارزه با کرونا در وزارت بهداشت از ستاد کل نیروهای مسلح درخواست شد که ما در شهر قم به کمک تیم‌های درمانی برویم و بر همین اساس بیمارستان ۵۰ تخته خوابی صحرایی در شهرک پردیسان قم برپا کردیم. در این بیمارستان متخصصان عفونی، عمومی، تب اورژانس و متخصصین بهداشت محیط، همچنین کادر پرستاری و کادر درمانی حضور دارند و آماده پذیرش بیماران هستند.
رئیس اداره بهداشت و امداد نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در سایر شهرها نیروی زمینی آمادگی کمک به شبکه بهداشت و درمان را دارد اما به صورت رسمی بیمارستان‌ خانواده و بیمارستان‌هاجر نیروی زمینی ارتش در تهران به بیماران مبتلا به ویروس کرونا اختصاص یافته‌اند که مردم می‌توانند مراجعه کنند.
 

نظر شما