شناسهٔ خبر: 38595873 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در برخی استان‌ها

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور با اشاره به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در برخی استانها، از عموم مردم خواست در صورت تعطیلی مراکز تعویض پلاک استان، برای انجام خدمات تعویض پلاک به سایر استان‌ها مراجعه نکنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی محمدی با اشاره به تعطیلی مراکز شماره‌گذاری در برخی از استان‌ها به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برابر تصمیم ستاد پدافند غیرعامل زیستی، استان‌های با آلودگی بالا، مراکز تعویض پلاک این استان‌ها تعطیل می‌شوند، اما برخی از شهروندان بدون توجه به هشدارها، برای دریافت خدمات به تهران یا استان‌های مجاور مراجعه می‌کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری پلیس راهور از عموم مردم خواست در صورت تعطیلی مراکز تعویض پلاک استان، برای انجام خدمات تعویض پلاک به سایر استان‌ها مراجعه نکنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است هموطنان در استان‌هایی که مراکز شماره‌گذاری آن‌ها تعطیل شده تا زمان رفع خطر شیوع ویروس تأمل کنند همچنین به تمام استان‌ها ابلاغ شده در صورت مراجعه شهروندان سایر استانها، مراکز تعویض پلاک از ارائه خدمات به شهروندان سایر استان‌ها قویاً خودداری شود و یقیناً هیچگونه خدمتی در سایر استان‌ها به این دسته از مراجعین که از استان‌های با شیوع بالا مراجعه می‌کنند ارائه نخواهد شد.

نظر شما