شناسهٔ خبر: 3854143 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

خیز زودهنگام قالیباف برای ریاست

صاحب‌خبر -

به گزارش مردم سالاری آنلاین، روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی به گفت و گو با برخی نمایندگان پرداخته و این موضوع را جویا شده است.

مجید نصیر‌پور، منتخب مجلس دوازدهم با بیان اینکه قالیباف جدی‌ترین گزینه ریاست مجلس است، به برگزاری جلسات میان منتخبان مجلس دوازدهم اشاره و تاکید کرد: جلسات انفرادی میان منتخبان برگزار شده است، اما جلسه عمومی که منتخبین با توجه به گرایش‌های فکری‌شان جمع شوند، تشکیل نشده است. چون اکثر دوستان باید از شهرستان‌ها بیایند و باید منتظر باشند تا اعتبارنامه‌هایشان صادر و حوزه‌های انتخابیه‌شان تایید شود و بعد به تهران بیایند. بنابراین جلسات اصلی به نظر می‌رسد از اواخر هفته جاری که شورای نگهبان در خصوص حوزه‌های انتخابیه اظهارنظر می‌کند، شکل می‌گیرد و در ایام ماه رمضان و نوروز این جلسات ادامه پیدا می‌کند.

او همچنین در خصوص اینکه آیا قالیباف با مستقلین جلساتی را برگزار کرده است، گفت: ‌آقای قالیباف در حال حاضر رئیس مجلس هستند و طبیعتا دوستانی که رای آوردند برای آشنایی با فضای مجلس و برنامه‌های آتی مجلس با آقای قالیباف ملاقات‌هایی داشتند و خواهند داشت و در این ملاقات‌ها در مورد آینده مجلس حتما بحث خواهند داشت.

نظر شما