شناسهٔ خبر: 38520114 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

هشدار جدی دادستان البرز به محتکران لوازم بهداشتی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز به گرانفروشان و احتکارکنندگان هشدار جدی داد و گفت: برخورد جدی در انتظار افرادی است که از شرایط سوء استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

حسن مددی دادستان عمومی و انقلاب کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج در خصوص  تشریح تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با احتکار یا کم فروشی اقلام بهداشتی شامل مواد ضد عفونی کننده و ماسک، گفت: دادستانی از همان ابتدا و با اعلام خبر شیوع کرونا به این موضوع ورود کرده و یکی از معاونان دادستان مأمور پیگیری تخصصی پرونده‌های تعزیزات در مورد هر نوع گرانفروشی یا احتکاراقلام بهداشتی شده است.

وی افزود: به کلیه نهادهای مسؤول از جمله اداره کل تعزیزات حکومتی استان ابلاغ شده  بازدیدهای میدانی خود را تشدید کنند و ضمن برخورد قانونی با هر نوع تخلف در این زمینه، نتایج را به دادستانی اعلام نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب کرج از همکاری اداره کل اطلاعات استان البرز، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی، سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و دانشگاه علوم پزشکی استان برای نظارت بر توزیع اقلام بهداشتی خبر داد و گفت: سوداگری در مورد اقلام و کالاهای مربوط به سلامت مردم پذیرفتنی نیست و مجازات شدید در انتظار محتکران خواهد بود.

وی گفت: با توجه به اینکه تقاضای اقلام بهداشتی افزایش یافته است مسئولان در استان متعهد شده‌اند با ورود مکشوفات و تولیدات جدید به چرخه عرضه درروزهای آتی کمبودها را برطرف کنند.

انتهای پیام/ج/م

نظر شما