شناسهٔ خبر: 67804964 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار میاندوآب خبر داد؛

آمادگی دستگاه‌های اجرایی میاندوآب برای استقبال از زائرین اربعین

ارومیه- معاون استاندار و فرماندار ویژه میاندوآب از آمادگی دستگاه‌های اجرایی شهرستان میاندوآب برای استقبال از زائرین کربلا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی، عصر سه شنبه در جلسه ستاد اربعین میاندوآب، اظهار کرد: مهمترین موضوع در ستاد اربعین، رعایت نظم و عمل در چهارچوب قانون باشد، موکب ها باید شناسنامه دار بوده و حلقه ارتباطی موکب ها با ستاد اربعین، نمایندگی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خواهد بود، همچنین تمامی اقدامات موکب ها نیز باید با اطلاع و نظارت ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات باشد.

وی گفت: کمیته‌های ستاد اربعین مشخص شده و مسئولان کمیته‌ها نیز موظف به تشکیل جلسات مربوطه، ارائه برنامه و جدول زمانبندی اجرای مصوبات هستند و در زمان تعیین شده از سوی ستاد اربعین نیز باید گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

وکیلی، رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان میاندوآب گفت: از ۱۶ مرداد تا ۷ شهریور، ۹ موکب شامل: ۴موکب در خارج از کشور ۵ موکب نیز در مسیر زائرین کربلا در شهر میاندوآب توسط عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت به زائرین حضرت اباعبداله الحسین ارائه خدمات خواهند نمود.

وی افزود: اسکان بیش از ۹ هزار نفر، تهیه و توزیع ۲۰ هزار وعده صبحانه، ۲۲ هزار و ۸۰۰ پرس نهار، ۳۰ هزار پرس شام و ۴۰۰ هزار میان وعده تنها گوشه‌ای از خدمات موکب داران میاندوآب است که آماری قابل تقدیر است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان میاندوآب افزود: از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان انتظار داریم به عنوان مأموریت اعتقادی در این امر شرکت کنند، نه در قالب سیستم اداری

وی گفت: تمهیدات لازم برای اسکان زائرین در مساجد شهرستان و همچنین تهیه غذای هزار نفر در روز شامل صبحانه، نهار و شام در مواکب خارج از کشور اندیشیده شده و در صورت حمایت‌های مالی قابل افزایش نیز خواهد بود.

نظر شما