شناسهٔ خبر: 38459991 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

رحمانی فضلی؛

غلبه بر کرونا با اتحاد، انسجام و همیاری

وزیر کشور گفت: باید در داخل با انسجام، وحدت، همکاری و همیاری بتوانیم بر موضوع کرونا ویروس غلبه کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
"عبدالرضا رحمانی فضلی" امروز، دوشنبه، پس از جلسه ستاد اطلاع رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور با موضوع  "کرونا" و آثار اقتصادی آن اشاره کرد و گفت: وظیفه دولت و دستگاه‌های اجرایی است که در هر شرایطی از تامین، تولید، توزیع و قیمت‌های کالا‌ها اطمینان پیدا کند و هیچ امری نباید موجب بر هم زدن این امور شود.

وزیر کشور افزود: دستگاه‌های اجرایی متولی، در این جلسه حاضر بودند و واحد‌های تولیدی و توزیعی اطمینان دادند که در روند خدمات رسانی و قیمت‌ها مشکلی ایجاد نخواهد شد.

وی با بیان اینکه آمادگی لازم در تمامی دستگاه‌های متولی و مسوول وجود دارد، گفت: خواهش من از همه مردم این است که این مساله یک مساله عمومی شده است، بنابراین بدون حضور آن‌ها و تلاش‌ها و همدلی با مسئولان کنترلش مشکل خواهد بود.

رحمانی فضلی درباره همکاری همه دستگاهها برای مهار کرونا، گفت: همه مسئولان در حوزه‌های مختلف به ویژه وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی مهار کرونا دستورالعمل‌های لازم را صادر کردند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: رئیس جمهوری همه دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها را مسئول کرد که در خدمت وزارت بهداشت باشند و همه خدمات پشتیبانی و اقدامات لازم را حتماً به صورت مستمر در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند.

وزیر کشور با اشاره به فعالیت‌های گسترده شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی و معاند که مانند هر موضوع دیگری مساله کرونا را دستاویز قرار می‌دهند تا در داخل نا کارآمدی و اختلاف و سردرگمی را به نمایش بگذارند، تصریح کرد: رسانه‌های خارج از کشور با تولید برخی از برنامه‌های کذب به دنبال اهداف خاص هستند. همین مکاتبات و نامه‌هایی که این چند روز در رسانه‌ها منتشر شد که دو مورد مربوط به وزارت کشور و چند مورد مربوط به وزارت بهداشت بود، کذب محض است.

وی ادامه داد: رسانه‌های معاند و دشمن ملت ایران از شیوه‌های دروغ پراکنی و برجسته سازی و خبر‌های تحریف شده استفاده می‌کنند. ما باید در داخل با انسجام، وحدت همکاری و همیاری هم بتوانیم بر این موضوع غلبه کنیم.

وزیر کشور گفت: گزارشی که امروز وزارت بهداشت ارائه کرد روند را وقتی ترسیم کردند از نظر وزارت بهداشت با آمار و ارقامی که دارند روند را کنترل شده و مدیریت شده می‌دانند، که امیدواریم این موضوع از حوزه کنترل مدیریت شده به حوزه کاهشی و نهایتا توقف این امر برسیم.

وزیر کشور گفت در پاسخ به این سوال که تصمیم وزارت بهداشت در مورد روند تعطیلی‌ها چیست؟، گفت: مقرر گردید تا وزارت بهداشت دستور العمل‌هایی برای تمام استانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی همانند آموزش و پرورش تنظیم و ارسال کند تا متناسب با آن عمل شود. چون هر استان به طور مستقل تصمیم می‌گرفت و این موضوع شاید موجب عدم وحدت رویه در امور می‌شد.
<div id="video-display-embed-code_272248" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/769588/272248?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما