شناسهٔ خبر: 37921290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پردیس سینمایی فجر اسلامشهر میزبان جشنواره فیلم فجر

دبیر برگزاری جشنواره فجر در اسلامشهر گفت: برای دومین سال متوالی شهرستان اسلامشهر میزبان رویداد فرهنگی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، علی صیدی دبیر برگزاری جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر، در نشستی خبری مسؤولین برگزاری فیلم فجر با خبرنگاران، اظهار کرد: در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر، شهرستان اسلامشهر برای دومین بار میزیان بزرگ‌ترین رویداد هنری کشور است.

صیدی با اشاره به اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تنها پردیس سینمایی فجر شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: با توجه به تجربه موفق سال گذشته و استقبال پرشور مردم فرهنگی و هنردوست اسلامشهری از اکران فیلم‌های جشنواره فجر، امسال نیز بر اساس تصمیم ستاد مرکزی برگزاری جشنواره، شهرستان اسلامشهر در سطح استان تهران، به‌عنوان میزبان این رویداد مهم فرهنگی کشور است.

وی با بیان اینکه فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه در پردیس سینمایی فجر شهرداری اسلامشهر اکران می‌شود، تأکید کرد: پیش‌فروش بلیت‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر برای علاقه‌مندان و مخاطبان مردمی از روز ۳۰ دی‌ماه از طریق سایت فجر تیکت انجام و علاوه بر آن نیز، درصورتی‌که عدم تکمیل ظرفیت سالن، امکان مراجعه حضوری برای تهیه بلیت وجود دارد.

 دبیر برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر، افزود: با توجه به اتفاقات و رویدادهایی که در کشور رخ می‌دهد، برگزاری جشنواره فیلم فجر در یک شهرستانی مانند اسلامشهر، یک رویداد مهم و دارای ارزش و جایگاه بالایی است، که بعد از شهر تهران، تنها در مجموعه پردیس سینمایی فجر اسلامشهر برگزار می‌شود.

صیدی با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای میزبانی از این جشنواره، بیان کرد: با هماهنگی ستاد مرکزی جشنواره فیلم فجر، مجوز اکران ۳۰ فیلم در طی ۱۰ روز در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر، صادر و هم‌زمان با سراسر کشور در ۳ سانس این فیلم‌ها اکران و به نمایش درخواهد آمد.

وی با اشاره به آغاز جشنواره فیلم فجر در ساعت ۱۶:۳۰ روز ۱۲ بهمن گفت: باآغاز زمان اکران فیلم‌های جشنواره فیلم‌های فجر، فیلم «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی و فیلم‌های «شنای پروانه» به کارگردانی محمد کارت، «خروج» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا، بروی پرده سینما فجر اسلامشهر به نمایش درخواهد آمد.

صیدی افزود: فیلم‌های «عامه‌پسند» به کارگردانی سهیل بیرقی، «من‌میترسم» به کارگردانی بهنام بهزادی و «قصیده گاو سفید» به کارگردانی بهتاش صناعی ها در اسلامشهر روز ۱۳ بهمن بر روی پرده سینما می‌رود.

وی با ذکر زمان دیگر آثار راه‌یافته به فیلم فجر، گفت: فیلم‌های بی‌صدا حلزون بهرنگ دزفولی زاده، سه کام حبس اثر سامان سالور و پدران سالم صلواتی در سومین روز جشنواره به اکران درمی‌آید و روز بلوا به کارگردانی بهروز شعیبی و لباس شخصی اثر امیرعباس ربیعی و فیلم دوزیست برزو نیک نژاد هم در روز ۱۵ بهمن در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران می‌شود.

معاون فرهنگی شهرداری اسلامشهر، ادامه داد: فیلم آبادان یازده ۶۰ به کارگردانی مهرداد خوشبخت و فیلم آن شب‌کورش آهاری، فیلم پوست اثر مشترک بهمن و بهرام ارک در روز ۱۶ بهمن و فیلم‌های دشمنان علی درخشنده و کشتارگاه عباس امینی و درخت گردو به کارگردانی محمدحسین مهدویان در روز ۱۷ بهمن اکران می‌شود و فیلم‌های پروژه ازدواج وسوربز، مردن در آب مطهر، عالی‌جناب و عزیز هم در روز ۱۸ بهمن به نمایش درمی‌آید.

وی تصریح کرد: خوب بد جلف ۲، سینما شهر قصه کیوان علی محمدی وتومان مرتضی فرشباف هم در روز هشتم جشنواره اکران خواهد شد و فیلم روز صفر اثر سعید ملکان، مغز استخوان حمیدرضا قربانی و تعارض به کارگردانی محمدرضا لطفی در روز ۲۰ بهمن به نمایش درخواهند آمد.

دبیر جشنواره فیلم فجر در اسلامشهر خاطرنشان کرد: فیلم‌های ابر بارانش گرفته به کارگردانی مجید برزگر، خورشید اثر مجید مجیدی و فیلم آتابای با کارگردانی نیکی کریمی، آخرین روز جشنواره فیلم در پردیس سینمایی فجر اسلامشهر اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی فجر شهرداری اسلامشهر، طی ۱۰ روز و در ۳ سانس ۱۶:۳۰ و ۱۹ و۲۱:۳۰ دقیقه اکران می‌شود و با توجه به اینکه شهرستان اسلامشهر همچون سال گذشته تنها شهری است که پس از شهر تهران میزبان جشنواره فیلم فجر بوده، علاقه‌مندان به هنر سینما در شهرستان‌های اطراف می‌توانند برای تهیه بلیت و تماشای فیلم‌های جشنواره به پردیس سینمایی فجر اسلامشهر بیایند.

گفتنی است پیش‌ازاین شهرستان اسلامشهر تجربه موفق برگزاری جشنواره‌های فیلم مردمی عمار و فیلم کودک و نوجوان را در پردیس سینمایی فجر، در کارنامه فرهنگی خود ثبت کرده است.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

نظر شما