شناسهٔ خبر: 37955415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ایستادگی با قدرت در برابر دشمنان، ما را به پیروزی رساند

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم گفت: هر کجا با قدرت در مقابل یاوه گویی‌های دشمنان ایستادیم، پیروزی به دست آمده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت الاسلام سید جلال رضوی از اساتید حوزه علمیه قم در مراسم بزرگداشت دهه فجر شهرستان اسلامشهر که در محل سالن اجتماعات اداره اوقاف این شهر برگزار شد، اظهار کرد: در طول ۴۱ سال گذشته از تاریخ انقلاب هرجایی که مسئولین نظام در مقابل یاوه گویی های دشمن ایستادند، به پیروزی رسیدند و سربلند شدند، هر کجا با دشمن تساهل و تسامحی صورت گرفت، کشور به شکست و نابودی کشیده شد.

حجت الاسلام رضوی بیان کرد: در مکتب اسلام ما آموخته ایم که شهادت با عزت را به جان بخریم، ولی زیر بار ذلت مذاکره و قدم زدن با آمریکا نرویم، آمریکا باید از سیلی محکم ایران درس بگیرد و بیدار شود.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در خاورمیانه، تاکید کرد: در بحث معامله قرن که استکبار مطرح می کند، به خاطر سیاست ها وخیانت هایی است که سران آل سعود و برخی کشورهای منطقه به آن چراغ سبز نشان دادند است، آنهامی‌خواهند قداست فلسطین را بزدایند و قبله اول مسلمین را کم ارزش جلوه دهند.

سخنران مراسم بزرگداشت دهه فجر در اسلامشهر تصریح کرد: صهیونیست می‌خواهد علاوه بر اشتغال فیزیکی مسجد الاقصی، قدس را از لحاظ اندیشه و اعتقادات در بین ادیان دیگر منحرف و نابود کند، آنها بدانند نیروهای شهادت طلب جبهه مقاومت، هرگز اجازه نخواهند داد این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به اینکه طرح استکباری ترامپ شبیه طرح فهد است، گفت: این غلط و جسارت ترامپ تروریست که منجر به شهادت رسیدن سردار سلیمانی شد، باعث ایجاد انسجام هرچه بیشتر و قوی تر شدن نیروهای جبهه مقاومت و نیروهای مردمی فلسطین لبنان سوریه و بحرین شد.

این استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در ادامه بیان کرد: ما فرزندان امامی هستیم که وقتی عراق به پایگاه های هوایی دزفول حمله کرد و خبر آن در حال اقامه نماز به امام رسید، ایشان با طمانینه آرامش تحسین برانگیز ی، همه را به صبر و بردباری و استقامت توصیه کرد و گفت: دشمن پاسخ قاطعانه و عظیم ملت خواهد شنید و شکست خواهد خورد.

 حجت الاسلام رضوی در پایان با تاکید بر خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها بدانند، دیر یا زود، باید از منطقه خارج شوند، اگر آنها بخواهند منطقه را ترک نکنند، باید ترامپ برای هر کدام از سربازان خود تابوتی تهیه کند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱

نظر شما