شناسهٔ خبر: 37577039 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رییس فرهنگسرای اندیشه:

باید از ظرفیت پیام رسان های داخلی بهره برد

محمد میثم میثمی با بیان این که از ایده آی گپ برای برگزاری جایزه سال استیکر استقبال کردیم، گفت: باید از ظرفیت های پیام رسان های داخلی استفاده کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان ، نشست خبری نخستین مسابقه سراسری «جایزه سال استیکر»پیش از ظهر امروز 23 دیماه با حضور میثم عسگری مدیرعامل آی گپ و رییس جشنواره، سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر این رویداد، بهرام عظیمی ریس هیئت داوران این مسابقه و محمد میثم میثمی رییس فرهنگسرای اندیشه در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد.

 

در این نشست «محمد میثم میثمی»، رییس فرهنگسرای اندیشه گفت: فرهنگسرای اندیشه به نمایندگی از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران افتخارش این است که میزبان جایزه سال استیکر باشد.

 

رییس فرهنگسرای اندیشه  اظهار کرد: ما در جایزه سال استیکر در کنار پیام رسان های داخلی قرار گرفتیم و در موضوعی که خلاء آن در فضای مجازی احساس می شد، همکاری کردیم.

 

محمد میثم میثمی با بیان اینکه از ایده آی گپ برای برگزاری جایزه سال استیکر استقبال کردیم،گفت: برگزاری این رویداد هنری به لحاظ فرهنگی و استراتژیک برای ما اهمیت دارد و همین اهمیت ضرورت حمایت از پیام رسان های داخلی را بر ما آشکارتر می کند؛در همین راستا باید از پلتفرم های داخلی حمایت کنیم.

 

رییس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به فیلتر تصاویر سردار شهید سلیمانی در شبکه های اجتماعی غیر ایرانی گفت:  پیام رسان های خارجی در ماجرای شهادت سردار سلیمانی تصاویر این شهید را فیلتر کردند، بهتر است که از ظرفیت های پیام رسان های داخلی استفاده کنیم چرا که این پیام رسان ها سرشار از فرهنگ بومی خودمان است .

پایان پیام/ 32

نظر شما