شناسهٔ خبر: 37545812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

برگزاری جشنواره ورزشی نابینایان و کم‌بینایان به یاد سردار سلیمانی

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان از برگزاری جشنواره ورزشی در پنج رشته به یاد سردار سلیمانی در بهمن‌ماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدرضا مظلومی بعدازظهر امروز در حاشیه برگزاری مجمع سالانه هیأت ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد:‌ جشنواره ورزشی در پنج رشته به یاد سردار سلیمانی و در دو تاریخ مختلف برای آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

وی گفت: این مسابقات از چهارم تا ۹ بهمن‌ماه برای بانوان و از نهم تا چهاردهم بهمن‌ماه در بخش آقایان برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های گلبال، شطرنج، شنا، دوی صحرانوردی و بولینگ برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۶ ورزشکار نیز در اسفندماه به دبی اعزام می‌شوند.

مظلومی تصریح کرد: انتظار می‌رود این ورزشکاران بتوانند برای مسابقات دوومیدانی ۲۰۲۰ پارالمپیک سهمیه کسب کنند.

وی با اشاره به کسب دو سهمیه در رشته جودو بیان کرد: جودوکاران کشورمان در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال آینده در مسابقات انگلیس و باکو شرکت می‌کنند تا با تعیین رنکینگ و کلاس‌بندی به مسابقات ۲۰۲۰ اعزام شوند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان با اشاره به رتبه هیأت استان سمنان و وضع این هیأت در کشور بیان کرد: سمنان اکنون در رتبه ۱۹ تا ۲۰ استان‌های کشور قرار دارد و انتظار می‌رود برای ارتقای رتبه تلاش بیشتری شود.

نظر شما