شناسهٔ خبر: 37486488 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ممانعت آمریکایی‌ها از نزدیک شدن سربازان عراقی به عین الاسد

آمریکایی‌ها از نزدیک شدن هر سرباز عراقی به محل استقرار خود در پایگاه عین الاسد جلوگیری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، آمریکایی‌ها از نزدیک شدن هر سرباز عراقی به محل استقرار خود در پایگاه عین الاسد جلوگیری می‌کنند تا تلفات و خسارت‌های حمله موشکی ایران را پنهان کنند.

آمریکایی‌ها به منظور پنهان کردن تلفات ناشی از حملات موشکی ایران مانع ورود یا نزدیک شدن سربازان عراقی یا افرادی از سرویس اطلاعاتی و نظامی عراق به آنجا می‌شوند.

گفتنی است آمریکا بامداد روز جمعه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد. آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.

بامداد امروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

انتهای پیام/

نظر شما