شناسهٔ خبر: 37476150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آموزش مهم‌ترین مبنای دستیابی به مؤلفه‌های پلیس هوشمند و مقتدر

معاون تربیتی و آموزش ناجا توسعه حرفه‌ای گرایی کارکنان ناجا را اولویت بنیادین برنامه‌های آموزشی در ناجا خواند و گفت: آموزش، مهم‌ترین مبنای دستیابی به مؤلفه‌های پلیس هوشمند و مقتدر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حبیب الله جان نثاری ظهر امروز در آیین تحلیف و اخذ سردوشی فراگیران دوره یکم درجه داری آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر ناجا اراک اظهار داشت: زیرساخت تمام فعالیت های سیاسی، امنیتی و اجتماعی مقوله «امنیت» است و بستر امنیت در گرو «آموزش» است.

وی از امنیت به عنوان زیربنا و لازمه هرگونه پیشرفت و توسعه در جامعه یاد کرد و ادامه داد: آموزش در نیروی انتظامی یکی از مهم‌ترین مبانی تحقق پلیس هوشمند و مقتدر در دستیابی به اهداف متعالی به منظور توسعه خدمت‌رسانی کیفی به آحاد جامعه است.

معاون تربیتی و آموزش ناجا توسعه حرفه‌ای گرایی کارکنان ناجا نسبت به تغییرات اجتماعی و توانمندی آنان در بهره‌گیری از دانش به‌روز را از اولویت‌های بنیادین در برنامه‌های آموزشی قبل و حین خدمت آنان خواند و گفت: در نیروی انتظامی، آموزش نقش مهمی در بهبود سازمانی و محور اساسی در بهسازی منابع انسانی است و با این نگرش نیروی انتظامی توانسته است با نیازسنجی صحیح آموزشی برای طراحی دوره‌های آموزشی و تغییر رفتار و افزایش مهارت کارکنان برنامه‌ریزی اثربخش داشته باشد.

جان‌نثاری در ادامه از دانش به عنوان محصول تجربه و اندیشه انسانی و یکی از راه‌های توسعه خدمات بهینه به مردم یاد کرد و اظهار داشت: امروزه اکتساب، سازمان‌دهی و انتشار دانش در بین کارکنان به منظور بهبود کارایی و اثربخشی هر چه بیشتر خدمات به شهروندان مبنایی برای نوآوری و خلق دانش در نیروی انتظامی است که با جدیت با تشریک مساعی با نخبگان علمی پیگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص عملیات سپاه در خصوص هدف قرار گرفتن پایگاه نظامی آمریکایی بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی با تمام قدرت هیمنه آمریکا را شکست چرا که پس از جنگ‌ جهانی دوم هیچ قدرتی نتوانسته بود به پایگاه‌های این کشور آمریکا حمله کند.

جان‌نثاری ادامه داد: طی چند روز گذشته ملت بزرگ ایران و تمام مسلمانان جهان داغدار بودند اما طولی نکشید که جمهوری اسلامی پاسخ دندان‌شکنی به آمریکای جنایت‌کار داد.

وی تصریح کرد: در پادگان مالک اشتر نیز انسجام و انضباط و آمادگی کامل وجود دارد که از آرمان‌های امام راحل، شهدا و سردار سلیمانی دفاع شود.

معاون تربیتی و آموزش ناجا تأکید کرد: در این میدان جهاد قسم یاد می‌کنیم تا آخرین قطره خون و آخرین نفر و نفس از کشور دفاع و در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنیم.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: پیام شهدا، ادامه راه شهدا، پاسداری از آرمان‌های شهدا است و در این میدان پیمان می‌بندیم با پاسداری از آرمان‌های انقلاب، پرچم را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولیعصر (عج) با قدرت تمام برسانیم.

فرمانده آموزشگاه علمی تخصصی پادگان مالک اشتر ناجا - اراک نیز در این آیین گفت: حمله نیروهای نظامی ایران به پایگاه عین‌الاسد، نشان از اقتدار نیروهای ایرانی است.

سردار حسین میرزایی افزود: ورود جوانان نیروی انتظامی در این عرصه به نام سردار سلیمانی مزین شده است و به‌طور قطع روح بزرگ سردار سلیمانی، نظاره‌گر حراست و دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب توسط جوانان و سربازان انقلاب است.

وی تأکید کرد: هرچند از سوی دشمنان اسلام، تهدید و تحریم‌ها افزایش یابد، سربازان انقلاب اسلامی نشان می‌دهند که ادامه‌دهنده راه امام حسین (ع) هستند.

انتهای پیام/

نظر شما