شناسهٔ خبر: 37485816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امنیت کشور و منطقه مرهون شهید حاج قاسم است/ کوتاه نمی‌آییم

فرمانده مرکز امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت کشور و منطقه را مرهون رشادت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: توطئه داعش با هوشیاری حاج قاسم خنثی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، سردار محمد معصومی فرمانده مرکز امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هم‌رزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مراسم گرامیداشت شهادت هم‌رزم خود در مصلا امام خمینی(ره) شهرستان پاکدشت اظهار کرد: امنیت کشور و منطقه مرهون حاج قاسم سلیمانی است.

وی در ادامه افزود: فعالیت حاج قاسم از افغانستان آغاز و تا اتحاد نهضت‌های بین‌المللی که قابل‌تصور خیلی‌ها نبود ادامه داشت.

هم‌رزم شهید سلیمانی با اشاره به مراسمات میلیونی حاج قاسم در سراسر کشور بیان داشت: خون ایشان باعث شد جمعیت بسیاری وارد صحنه شده و درس استقامت و ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها را به جبهه مقاومت داد.

وی درباره انتقام خون حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: با حمله به‌عین الاسعد و الانبار آمریکایی‌ها دچار وحشت و هراس شدند؛ ما کوتاه نمی‌آییم، امروز مقام معظم رهبری راه را برای ما مشخص کرده است.
هم‌رزم شهید سلیمانی از عصبانیت آمریکایی‌ها از حاج قاسم گفت و ادامه داد: تردد امثال این شهید والامقام در منطقه با سرافرازی و آزادانه بر آمریکایی‌ها آزاردهنده بود زیرا آن‌ها باید چراغ خاموش تردد می‌کردند.

معصومی به هوش و ذکاوت سردار سلیمانی اشاره و عنوان کرد: داعش در سال 1390 به دنبال جنگ مخفی و تصرف گسترده سوریه بود که با هوشیاری حاج قاسم این توطئه خنثی شد گرچه داعش جنایات گسترده‌ای را انجام داد اما درنهایت شهید سلیمانی بر آن‌ها غلبه کرد.

وی درباره اهمیت مبارزه علیه داعش بیان داشت: اگر خط را در سوریه نگه نمی‌داشتیم امروز باید در شهرهای کشور خودمان با داعش می‌جنگیدم که این تدبیر مقام معظم رهبری بود.

هم‌رزم شهید سلیمانی امنیت کشور و منطقه را مرهون حاج قاسم دانست و خاطرنشان کرد: او همیشه می‌خواست به دست بدترین دشمنان ملت شهید شود که درنهایت به دست اشقی الاشقیا آمریکای جنایت‌کار به شهادت رسید.

انتهای پیام/پ/ث30

نظر شما