شناسهٔ خبر: 37427660 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر سپهبد سلیمانی؛

هزاران نفر از مردم استان مرکزی عازم تهران شدند

هزاران نفر از مردم استان مرکزی به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عازم تهران و قم شدند تا عشق و ارادت خود را به این سرباز وطن ثابت کرده و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، هزاران نفر از مردم استان مرکزی به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عازم تهران و قم شدند تا عشق و ارادت خود را به این سرباز وطن ثابت کرده و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

 

مردم خداجو و شهید پرور استان مرکزی که در طول دوران مبارزه با گروه‌های تکفیری داعشی ده‌ها شهید مدافع حرم را در رکاب حاج قاسم سلیمانی تقدیم اسلام کرده‌اند، از ۲ روز گذشته عازم تهران شدند تا خود را به سیل عظیم جمعیت تشییع کننده سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برسانند.

 

مردم شهید پرور استان مرکزی و مشتاقان حضور در مراسم تشییع سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از ۲ روز گذشته تاکنون توسط ۱۱۵ دستگاه اتوبوس به استان‌های قم و تهران منتقل شده اند.

 

ناوگان مسافری استان مرکزی اعلام کرد آمادگی کامل برای انتقال و جابه جایی همشهریان به استان کرمان و حضور در آیین تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی در این استان نیز وجود دارد.

 

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

 


بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود؛ در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

 

نظر شما