شناسهٔ خبر: 37420898 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

انتقام سخت/

مردم خشمگین تهران؛ انتقام باید در قامت مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی باشد

مردم پایتخت با مشت‌هایی گره کرده و اقتداری برخاسته از کینه‌های مقدس که در دل دارند، از مسئولان جمهوری اسلامی خواستار انتقامی درخور و در قد و قامت مالک اشتر زمان سپاه اسلام شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، مراسم تشییع پیکر مطهر فرمانده جبهه مقاومت در حالی در پایتخت ایران آغاز شد که هنوز دقایقی از طلوع خورشید نگذشته بود که تمام خیابان‌های منتهی به میدان آزادی مملو از سیل خروشان مردم ولایی و قدرشناس تهرانی شد.

مردم تهران با شعارهایی، «چون مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و با به آتش کشیدن پرچم استکبار جهانی آمریکا و ماکت ترامپ، خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام تروریستی دشمنان در ترور سردار رشید اسلام حاج «قاسم سلیمانی» در فرودگاه بغداد نشان دادند.

خیل مشتاقان و دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (دوشنبه) در پایتخت با شعار‌های «فرمانده، فرمانده راهت ادامه دارد»، «سردار با صلابت شهادتت مبارک» نسبت به ساحت مقدس سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی ابراز احساسات کردند.

اما در میان شعار‌ها و رجزخوانی ها، تنها این شوق انتقام است که التیام‌بخش دل زخم خورده مردم پایتخت است، اقشار مختلف جامعه اعم از روحانی، بسیجی، ارتشی، سپاهی، کارمند، معلم، اساتید دانشگاه، جامعه پزشکی و... با مشت‌هایی گره کرده و اقتداری برخاسته از کینه‌های مقدس که در دل دارند، از مسئولان جمهوری اسلامی خواستار انتقامی درخور و در قد و قامت مالک اشتر زمان سپاه اسلام هستند.

پس از تشییع و تکریم پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط مردم شهیدپرور تهران، پیکر این سردار مقاومت جهت وداع به قم منتقل و سپس فردا (سه‌شنبه) جهت تدفین به زادگاهش (شهر کرمان) منتقل می‌شود.

به گزارش دفاع‌پرس، سردار سپهبد قاسم سلیمانی به همراه تعدادی از هم‌رزمانش در جبهه مقاومت اسلامی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ در پی حمله هوایی متجاوزان آمریکایی و در یک اقدام تروریستی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما