شناسهٔ خبر: 37441471 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان

خبرگزاری صداوسیما

مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزم شهیدش سردار پور جعفری در کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز خراسان شمالی، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان، حضور نوجوانان و جوانان وآغاز مراسم تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی در کرمان بانوان در این مراسم پُررنگ است و مردم با سر دادن شعارها علیه استکبار و عواملش، این جنایت هولناک آمریکایی ها در عراق را محکوم می کنند.
هزاران نفر از مردم ولایتمدار و انقلابی هم اکنون برای تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی حضور یافته اند.
سخنران این مراسم، سردار سلامی فرمانده کل سپاه است.
همچنین نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از حضور حداقل ۷ میلیونی تهرانی ها، دیروز در مراسم وداع و تشییع با پیکر مطهر سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
وی با قدردانی و سپاس بیکران از این همه شور و شعور معنوی امت بزرگ اسلامی و خلق حماسه‌های تجدید بیعت با سردار دل‌ها در شهر‌های مختلف کشور، از ملت شهید پرور، سلحشور و قدرشناس ایران اسلامی دعوت کرد تا در مراسم‌های بزرگداشت و شام غریبان شهید حاج قاسم سلیمانی و سایر شهدای گرانقدر جبهۀ مقاومت که امشب پس از اقامۀ نماز مغرب و عشاء، در سراسر کشور و همه مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها و شهر‌ها برگزار می‌شود، با تجلیل و قدردانی از عمری مجاهدت جانانه مالک اشتر ایران و انقلاب اسلامی، پیام صلح و وحدت را برای دوستان، مستضعفان، آزادگان و عموم مردم جهان و خشم انقلابی، انتقام سخت و پشیمان کننده را از جلادان آمریکایی ـ صهیونیستی فریاد کنند.
بامداد جمعه ۱۳دی سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهبادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
 براساس اعلام دفتر نماينده ولي فقيه در استان، مراسم عزاداري دهه اول فاطميه و آئين بزرگداشت شهيد سپهبد سليماني و شهداي مقاومت، امشب پس از نماز مغرب و عشا در مصلاي امام خميني بجنورد برگزار مي شود.

اما امروز به علت ازدحام جمعیت برای تشییع، خاکسپاری سردار بزرگ مقاومت به تعویق افتاد و به زمان دیگری موکول شد.

 

نظر شما