شناسهٔ خبر: 37402562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سردار سلیمانی در تحقق فرمان ولایت مردانه ایستاد

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه سردار سلیمانی برای تحقق فرمان ولایت فقیه مردانه و با اعتقاد و ایمان راسخ ایستاد گفت: این سردار مجاهد از ابتدا به ولایت فقیه یعنی امام راحل و سپس رهبر معظم انقلاب ایمان آورد و عملش صالح و به تمام معنا خالص بود.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، پیش از ظهر امروز مراسمی به منظور گرامیداشت و تجلیل از سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در شهرداری تویسرکان با حضور برخی از مسوولان شهرستان و کارمندان این نهاد برگزارر  شد.

امام جمعه تویسرکان در این مراسم با تسلیت شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک عمر جهاد فی‌سبیل‌الله کرد، سرباز ولایت بودن به معنای واقعی را رمز تعالی این شهید دانست و اظهار کرد: کمتر از شهادت برای سردارسلیمانی سزاوار نبود.

حجت‌الاسلام مرتضی موحدی با بیان اینکه این سردار بزرگ مستقیم به دست آمریکا که مدعی ابرقدرتی جهان را دارد، شهید شد افزود: آمریکا با آن همه ادعایش حاج قاسم سلیمانی را بزدلانه شهید کرد، چراکه قدرت مقابله رو در رو با این مجاهد فی‌سبیل‌الله را نداشت.

وی با بیان اینکه طبق تاکید قرآن مطمئن باشید و شک نکنید آن‌هایی که ایمان می‌آوردند البته ایمانی که زبانی نباشد و همراه عمل صالح باشد پیروزند گفت: مصداق این آیه سردار سلیمانی است که بیش از ۴۰ سال آرام و قرار نداشت و بعد از دفاع مقدس بی‌امان در جبهه های برون‌مرزی علیه دشمن فعال بود.

موحدی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای تحقق فرمان ولایت فقیه مردانه و با اعتقاد و ایمان راسخ ایستاد گفت: این سردار مجاهد از ابتدا به ولایت فقیه یعنی امام راحل و سپس رهبر معظم انقلاب ایمان آورد و عملش صالح و به تمام معنا خالص بود.

وی با تاکید بر اینکه رهبری در دیدار با خانواده شهید گفتند دل‌ها به دست خداست، اظهار کرد: امروز همه اقشار و قریب به اتفاق مردم ایران و منطقه و حتی جهان بی‌اختیار گریه کردند و به سوگ و ماتم نشستند برای این سردار دل‌ها.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه اسلام و جمهوری اسلامی خیلی وقت هست که مرزها را درنوردیده و اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی جهانی می‌اندیشید و کار می‌کرد و پروردگار نیز این سردار بزرگ را جهانی کرد تصریح کرد: خداوند متعال محبت حاج قاسم سلیمانی را در دل‌ها قرار داده و این همه شور، هیجان و سوز شهادت حاج قاسم سلیمانی در سراسر دنیا از ایمان، عمل صالح و ولایی بودن این سردار دارد.

وی ولایی بودن یعنی سردار سلیمانی خواند و با تاکید بر اینکه از شهادت این شهید درس بگیریم که ولایی بودن عاقبت‌بخیری است تاکید کرد: همه نیاز داریم از این سفره رحمتی که خداوند گسترانده بهره ببریم و در راه ولایت و آرمان و اهداف شهدا حرکت کنیم.

در پایان این مراسم مداح اهل بیت(ع) در خصوص شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی مداحی و مدعوین بر سر و سینه زدند.

 انتهای پیام/۸۹۰۱۰

نظر شما