شناسهٔ خبر: 67390842 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

در آستانه تابستان؛

نشست فصلی مربیان ادبی استان خراسان رضوی برگزار شد

نشست فصلی مربیان ادبی استان در گردهمایی استانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل استان خراسان رضوی، سمیه سلامی‌راد کارشناس مسئول ادبی استان با اعلام این خبر گفت: نشست فصلی مربیان ادبی عصر پنجشنبه ۳۱ خرداد در اردوگاه تفریحی جواد الائمه طرقبه اجرا شد.

کارشناس مسئول ادبی افزود: به مناسبت آغاز فصل تابستان همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گرد هم آمدند تا برای شروعی پرتوان و پر شور آماده شوند. در این گردهمایی فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون کشور، سعیده عزیزیان مدیر کل آموزش و پژوهش کانون کشور، تمامی همکاران کانون استان اعم از همکاران ستاد، معاونین، کارشناسان، مربی مسئولین، مربیان تمام وقت و پاره‌وقت ادبی و هنری، مربیان فرهنگی و پیش‌خدمت‌های مراکز حضور داشتند. همچنین در این گردهمایی مدیران دوره‌های قبل کانون استان و همکاران بازنشسته ۱۰ سال اخیر نیز حضور داشتند. سلامی راد ادامه داد: این گردهمایی فرصت مغتنمی بود تا نشست همکاران مرکز آفرینش‌های ادبی در فضایی شاد، دوستانه و مفرح برگزار شود.

در این نشست، مربیان از مراکز و فعالیت‌های خود سخن گفتند و فرصت‌ها و محدودیت‌های کاری خود را در آغاز فصل تابستان مطرح کردند و درباره راهکارها گفتگو شد. همچنین پیش‌بینی برنامه‌های ادبی در سال ۱۴۰۳، توسط کارشناس مسئول ادبی بیان و برنامه‌های مرتبط توضیح داده شد. باشگاه سیمرغ، اهداف و راهکارها و نقش مربیان مراکز در تشکیل آن، از مواردی بود که ذکر شد. سلامی‌راد در پایان اعلام کرد: این نشست که به همت و تدبیر مدیر کل برگزار شد علاوه بر ایجاد فضایی صمیمانه و دلنشین، از زحمات همکاران تقدیر و تشکر شد. مربیان از برنامه‌ها و نشست‌ها مطلع شدند و همچنین مسائل خود را در آستانه فصل جدید به گفتگو گذاشتند.

نظر شما