شناسهٔ خبر: 37388435 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کرمان یکپارچه سیاه‌پوش می‌شود؛ بازار کرمان در روز تشییع سردار دل‌ها تعطیل است

رئیس اتاق اصناف کرمان با بیان اینکه کلیه بازاریان و اصناف کرمان روز تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی تعطیل هستند، گفت: بازاریان و اصناف کرمان سیاه‌پوش شدند.

صاحب‌خبر -

یوسف جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با تسلیت شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از همرزمان وی اظهار داشت: نه فقط محبوب مردم کرمان و ایران که در دل‌های تمامی شیعیان و عدالت‌خواهان جهان جای دارد.

وی با بیان اینکه اصناف کرمان نه تنها در دوران انقلاب که از قبل انقلاب همراه امام(ره) بودند گفت: همه بازاریان و مردم ایران امنیت امروز کشور را مرهون از خود گذشتگی‌ها و فداکاری‌های سردار شهید جهان اسلام و شهدا می‌دانند.

رئیس اتاق اصناف کرمان افزود: در یک اقدام خودجوش عصر امروز کلیه بازاریان و اصناف کرمان تعطیل کرده و در مراسم عزاداری شهادت سردار رشید اسلام در حسینیه ثارالله شهر کرمان شرکت کردند.

وی با بیان اینکه کلیه اصناف و بازاریان شهر کرمان در روز تشییع مراسم سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب هم تعطیل هستند گفت: کلیه بازاریان، اصناف و اتحادیه‌های صنفی کرمان در عزای سردار رشید اسلام سیاه پوش شده است.

جعفری با اشاره به حضور همه اقشار مردم کرمان در آئین تشییع و تدفین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: امیدواریم که بتوانیم به نحوی شایسته عزاداری سردار دل‌ها را انجام دهیم.

انتهای پیام/511/ش

نظر شما