شناسهٔ خبر: 37384010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

برنامه های استقبال و تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی

پیکر پاک سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پس از ورود به خوزستان، در خراسان رضوی، تهران، قم و کرمان تشییع می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه های استقبال و تشییع پیکر مطهر سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان را تشریح کرد.

طبق برنامه در نظر گرفته شده، مراسم استقبال از پیکر پاک فرمانده جبهه مقاومت صبح یکشنبه از ساعت 7:30 تا 9:30 در اهواز برگزار می شود و سپس پیکر شهید به مشهد مقدس منتقل و ساعت 12:30 ظهر مراسم وداع با شهید در حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

سردار شریف تصریح کرد: در تهران نیز مراسم وداع با سپهبد سلیمانی در ساعت 19:30 عصر یکشنبه در مصلای تهران برگزار می شود.

او گفت: روز دوشنبه و در ساعت 8 صبح در دانشگاه تهران بر پیکر شهدای مطهر اقامه ی نماز خواهد شد.

همچنین مراسمی نیز از ساعت 14 تا 16 در حرم مطهر حضرت معصومه (س) در قم برگزار خواهد شد و سپس، غروب دوشنبه، فرزند شجاع ایران زمین به زادگاهش در کرمان منتقل می شود.

<div id="video-display-embed-code_261327" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/758438/261327?width=400&height=300"></script></div>
 
برنامه مراسم وداع و تشییع در کرمان
رمضانی، مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان نیز گفت: استقبال از پیکر مطهر سردار شهید سلیمانی دوشنبه در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود: آئین تشییع شهید حسین پورجعفری دستیار ویژه حاج قاسم سلیمانی نیز همراه با فرمانده در کرمان انجام می‌شود.

رمضانی گفت: پیکر این شهیدان گرانقدر برای مراسم وداع به مصلی بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان انتقال داده می‌شود و صبح سه‌شنبه مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی از مصلی کرمان به سمت چهارراه کاظمی و در نهایت به سمت گلزار شهدا انجام خواهد شد.

نظر شما