شناسهٔ خبر: 36700058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

توطئه دشمنان برای جهان اسلام بسیار گسترده است

امام جمعه اراک گفت: اتفاقات رخ داده در عراق نشان می‌هد که توطئه بسیار بزرگتر و گسترده‌‌تری متوجه دنیای اسلام است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: ملت بزرگ ایران در توطئه اخیر دشمنان بسیار هوشمندانه عمل کردند، بنزین تنها یک بهانه بود، همان گونه که اتفاقات رخ داده در عراق نشان می‌دهد، مسئله یک توطئه بسیار بزرگتر و گسترده‌‌تر است.

وی افزود: ملت عراق باید با هوشمندی راه خود را از آشوبگران جدا کنند، زیرا پول این آشوب‌ها از دلار آل‌سعود و نقشه آن از آمریکا، اسرائیل و منافقین است که دست در دست داده‌اند تا نجف و کربلا را ناامن کنند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: دشمنان نقشه تمام عیاری برای جهان اسلام کشیده‌اند، در این راه آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود بازیگران اصلی و منافقین، سلطنت‌طلبان، جنایتکاران، آشوبگران و .. مهره‌های بازی این جنایتکاران هستند.

وی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران پیروان اهل بیت و اسلام هستند و راه آنها راه امام‌حسین(ع)  است و تخلف از این راه، خیانت به قرآن، اسلام، آرمان‌های علوی و خون شهدا و آب به آسیاب دشمنان ریختن است.

امام جمعه اراک ادامه داد: مسیر ترسیم شده توسط اهل بیت(ع) برای ما روشن است، نمی‌شود شخصیت‌های بزرگ و حکیمی مثل آیت‌الله سیستانی در نجف حاضر باشند، اما یک عده رمال، شیاد دغل‌کار هرکاری دوست دارند انجام دهند. 

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: از زمان غیبت تا کنون مرجعیت و ولایت فقیه سکان‌دار این کشتی بزرگ هستند، دانشگاه ما دانشگاه امام صادق(ع) است.

وی با اشاره به روز نیروی دریایی نیز گفت: نیروی دریایی کشور بسیار باعظمت و افتخارآمیز است، آنها با تمام توان و امکانات خود از مرزهای آبی این کشور محافظت می‌کنند، آنها حافظان منافع و امنیت ملی و اقتدار کشور هستند.

امام جمعه اراک بیان کرد: ملت ایران آسایش، امنیت و عزت خود را مدیون ارتش، سپاه، بسیج، نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و همه افراد فعال در این عرصه هستند، دشمنان هیچ‌گاه به ما رحم نخواهند کرد پس باید با تمام توان در برابر آنها بایستیم و نیروهای امنیتی و دفاعی خود را تقویت کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی مردم استان مرکزی را به تقوای الهی توصیه کرد و گفت: همه موجودات تسبیح‌گوی خداوند هستند، انسان نیز باید از نعمات و توفیقات الهی برای قدردانی از نعمات خداوند استفاده کند، شب‌زنده‌داری و سحرخیزی نیز در این مسیر بسیار کمک کننده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته پیش‌رو آغاز ثبت نام نامزدهای مجلس شورای اسلامی، روز بزرگداشت شیخ مفید و  آیت‌الله مدرس، دکتر شهریاری، کوچک خان جنگلی، همبستگی با ملت فلسطین و .. را در پیش داریم.

انتهای پیام/

نظر شما