شناسهٔ خبر: 36700090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زیرساخت‌های اینترنت ملی باید تقویت شود

امام جمعه شهرستان قشم گفت: دولتمردان باید تقویت اینترنت ملی و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شبکه ملی اطلاعات را به صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، حجت‌الاسلام والمسلمین میثم تارم ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان قشم اظهار داشت: امنیت خلیج فارس و مرزهای آبی کشور ثمره هوشمندی و چشمان بیدار نیروی دریایی است.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبری در دیدار با بسیجیان، افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی با جدا کردن خط خود از اشرار و آشوب‌گران بزرگترین گام را در ختم فتنه برداشتند.

امام جمعه شهرستان قشم اظهار داشت: تبدیل تهدید به فرصت از خصوصیات بارز یک ملت بسیجی است و مردم بصیر و بسیجی ایران اسلامی با هوشیاری و تبعیت از ولایت فقیه هزینه‌های گزاف دشمن برای سوء استفاده از واقعه اخیر را نقش بر آب کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم ادامه داد: مسوولان باید توجه داشته باشند که پیش از اجرای هر مسئله مهمی باید ابعاد مختلف به همراه نقاط قوت و ضعف آن باید از سوی کارشناسان برای اقناع مردم به صورت شفاف تبیین شود.

وی اضافه کرد: زمان اجرای یک طرح نیز از دیگر مولفه‌های کلیدی و مهمی است که باید پیش از اجرا کاملا سنجیده شود و تمامی عواقب آن از لحاظ زمانی مد نظر قرار بگیرد.

امام جمعه شهرستان قشم گفت: بزرگترین درسی که می توان از رخدادهای اخیر کشور فراگرفت آن است که هیچگاه نباید دشمن را ضعیف فرض کرد و یا از دسیسه‌های مستمر او غافل شد.

وی حراست از فضای مجازی را یک ضرورت برشمرد و بیان کرد: محدود کردن فضای مجازی و اینترنت به منظور حفظ امنیت و سلامت جامعه در کوتاه مدت مطلوب است اما آنچه باید به صورت ویژه مد نظر قرار گیرد تقویت اینترنت ملی و ایجاد زیرساخت‌های لازم شبکه ملی اطلاعات است.

حجت‌الاسلام والمسلمین تارم در خطبه نخست مبحث عهدنامه مالک اشتر را پی گرفت و افزود: مسوولان باید از منت نهادن بر مردم، طرح بیش از حد اقدامات انجام شده و عمل نکردن به وعده‌هایشان پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰/

نظر شما