شناسهٔ خبر: 36547600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

چرا مدیران استقلال پاسخ ماشین‌سازی را ندادند

برف آمده بود!

باشگاه استقلال بعد از دو هفته بحرانی که کار به تهدید سرمربی و اعتصاب هم کشید مبلغی را به بازیکنانش پرداخت کرد. اما همین پرداختی هم که بین برخی بازیکنان توزیع شد باز هم چالش‌هایی را به راه انداخت.

صاحب‌خبر -

منزوی، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال درباره پرداختی‌های اخیر باشگاه  و اینکه برای برخی از بازیکنان مبلغ پرداخت شده، بابت طلب سال گذشته بوده و برای عده دیگری هنوز مبلغی  پرداخت نشده است، از رسانه‌ها بابت پیگیری موضوع گلایه می‌کند: «در رابطه با مسائل مالی باید بگویم جای گله دارد که بعضی‌ها با بازیکن تماس می‌گیرند و سوال می‌کنند که پرداختی در حساب شما نشسته است؟ جای تعجب دارد که در این شرایط اقتصادی کشور و وقتی که همه باشگاه‌ها با مشکل مالی روبه‌رو هستند، چرا اینقدر روی استقلال و حتی پرسپولیس حساسیت وجود دارد. تیم‌هایی هستند که از سال گذشته پرداختی نداشته‌اند یا تیم‌های نفتی که گرفتاری‌های زیادی دارند؛ اما حساسیت روی استقلال و پرسپولیس است. یکسری اختلاف‌هایی داریم که این موضوع برمی‌گردد به حامیان مالی ما و این اختلاف‌ها، اختلاف نظر و عقیده نیست؛ بلکه اختلاف مالی است، این اختلاف‌ها به مرور در حال حل شدن هستند و این مشکل کم‌کم حل می‌شود. یک بخشی از این مطالبات وصول شد و در خزانه نشسته که آقای فتحی بین بازیکنان تقسیم کردند یک بخش دیگر هم قرار است به خزانه بیاید و بین دیگر بازیکنان تقسیم شود.»

آنها همچنان روی  پولی که قرار است بابت تیام از عجمان بگیرند حساب می‌کنند: «یک بخش هم مربوط به مطالبات کادر فنی است. طلبی از باشگاه عجمان داریم که مدیرعامل باشگاه در حال پیگیری است و قرار است به زودی وصول شود و طلب کادر فنی را هم پرداخت کنیم. همه اعضای تیم و عوامل باشگاه دریافتی خواهند داشت و این مشکلات برطرف می‌شود.» عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال در خصوص چک انتقال داریوش شجاعیان که برگشت خورده بود و باعث ناراحتی مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی شده بود، تصریح کرد:‌ «داریوش شجاعیان از بازیکنان بسیار خوب فوتبال ماست و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر به جمع ما بازگردد. بدهی باشگاه استقلال به ماشین‌سازی برای دو، سه سال پیش است و خرد خرد کشیده شده و به اینجا رسیده است. با مدیرعامل ماشین‌سازی صحبت کرده‌ام، پرداخت این پول راحت نیست باید پول به خزانه بیاید و از آنجا وصول شود که  در همین یکی، دو روز آینده این اتفاق می‌افتد و ما اجابت دین خواهیم کرد.»

منزوی از نصیرزاده و ماشین‌سازی توقع تعامل داشته است: «می‌توانیم مسائل را پشت تلفن حل و فصل کنیم و نیازی نیست که افکار عمومی درگیر مشکلات بین باشگاه‌ها شوند. اعلام کردم که به محض اینکه پول وصول شود  آن را پرداخت می‌کنیم. دیروز به محض آنکه آمدم با آقای نصیرزاده تماس بگیرم مصاحبه او را دیدم، این طلب حق باشگاه ماشین‌سازی است و مدیرعامل این باشگاه حق دارد که آن را پیگیری کند و باید این پول پرداخت شود اما ما باید همدیگر را تحمل کنیم.» وی در خصوص اینکه نصیرزاده گفته بود در ساختمان ۴، ۵ طبقه باشگاه استقلال کسی پاسخگوی او نبوده است، این عدم پاسخگویی را هم گردن برف انداخت:‌ «موقعیت ساختمان باشگاه استقلال به‌گونه‌ای است که در آن روز برف آمده بود و ۳،۴ نفر از افراد اصلی باشگاه به علت سختی تردد نتوانسته‌ بودند در باشگاه حضور پیدا کنند. این مساله حل می‌شود و آقای نصیرزاده دوست خوب ما باقی خواهند ماند.» منزوی در پایان  در پاسخ به این سوال که چرا مدیران باشگاه استقلال خیلی پاسخگوی مشکلات این باشگاه نیستند،  اظهار کرد:‌ «گرفتاری‌هایمان زیاد است صبح  از ساعت ۶ با دو مشاور باشگاه جلسه داشتیم و صحبت کردیم و قصد بی‌احترامی نداریم، گرفتار هستیم و گاهی اوقات هم حرفی برای گفتن نداریم چون حرف‌ها بسیار تکراری می‌شوند.»

نظر شما