شناسهٔ خبر: 67235465 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

یورو۲۰۲۴؛ اولین شگفتی جام با شکست بلژیک برابر اسلواکی رقم خو... -

اقتصاد ایران: تهران- ایرنا- تیم فوتبال بلژیک با قبول شکست یک بر صفر برابر اسلواکی اولین شگفتی جام را رقم زد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ و از گروه E این مسابقات از ساعت ۱۹:۳۰ تیم ملی بلژیک در والداشتادیون شهر فرانکفورت به مصاف اسلواکی رفت.

در شرایطی که هواداران بلژیک با تصور بُرد و تماشای یک بازی دلچسب به ورزشگاه آمده بودند اما خیلی زود شرانز شوک سنگینی را به آنها وارد کرد و اولین گل بازی را برای اسلواکی به ثمر رساند.

این گل باعث شد تا بازیکنان بلژیک زیر فشار شدید روحی و ورانی بازی را دنبال کنند و نتوانند از فرصت‌هایی که به دست می‌آورند به خوبی استفاده کرده و به گل برسند تا نیمه نخست با برتری یک بر صفر اسلواکی به پایان برسد.

یورو۲۰۲۴؛ اولین شگفتی جام با شکست بلژیک برابر اسلواکی رقم خورد

در نیمه دوم و در دقیقه ۵۶ روملو لوکاکو کار را به تساوی کشاند اما دقایقی بعد با بررسی تصاویر VAR این گل آفساید اعلام شد تا هواداران بلژیک مغموم و ناراحت امیدوار به دقایق باقی مانده بازی باشند. در شرایطی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد بازهم لوکاکو برای بلژیک گلزنی کرد اما بررسی تصاویر VAR نشان داد قبل از به ثمر رسیدن گل، توپ با دستان ایکوما اوپندا بازیکن بلژیک برخورد کرده و این گل هم مردود اعلام شد تا آه از نهاد هواداران فوتبال بلژیک به آسمان بلند شود.

این بازی در پایان با همان تک گل نیمه نخست به پایان رسید تا بلژیک بعد از جام‌جهانی فوتبال اولین شکست خود را تجربه کند. با این شرایط و با توجه به برد ۳ بر صفر رومانی برابر اوکراین، این تیم در صدر جدول این گروه قرار گرفت و اسلواکی در جایگاه دوم ایستاد. تیم‌های بلژیک و اوکراین نیز رده‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما