شناسهٔ خبر: 3595486 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

انفجار شدید در ساختمان مسکونی خیابان پیروزی/۲ کودک و یک زن میانسال در آتش سوختند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار شدید در یک منزل مسکونی و سه کشته در این حادثه خبر داد.

صاحب‌خبر -

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، در تشریح جزئیات این حادثه گفت: ساعت 23:27 شب گذشته حادثه انفجار شدید در یک منزل مسکونی در خیابان پیروزی بلوار نیک نام به ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی اعلام شد.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند که مشاهده شد در یک ساختمان دو طبقه قدیمی که در طبقه اول یک واحد 50 متری وجود داشت که انفجار در آن رخ داده بود و منجر به آتش سوزی شده بود.

 

وی افزود: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند آتش کاملا شعله ور بود و 5 نفر در درون خانه محبوس شده بودند که آتش نشانان در لحظات ابتدایی دو نفر را خارج کرده که در زمان خارج کردن زنده بودند و تحویل عوامل اورژانس شدند.

 

ملکی بیان داشت: در ادامه آتش نشانان با خاموش کردن آتش سه نفر دیگر نیز که در درون خانه گرفتار بودند را پیدا کردند که یک خانم 50 ساله، یک دختر 13 ساله و یک پسر 9 ساله را تحویل عوامل اورژانس دادند که متاسفانه اعلام کرد هر سه نفر آنها در لحظات ابتدایی به علت شدت انفجار جان خود را از دست دادند.

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: علت این حادثه نشت گاز شهری از یکی از وسایل گاز سوز و رسیدن شعله و جرقه به آن اعلام شده که آتش نشانان پس از انجام اقدامات ایمن سازی عملیات خود را در ساعت 13 دقیقه بامداد به پایان بردند.

نظر شما