شناسهٔ خبر: 3599515 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

انفجار مهیب در منزل مسکونی ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه مرگبار انفجار گاز در منزل مسکونی و کشته و مصدوم شدن ۵ تن خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزار ش خبرگزاری مهر، سید جلال ملکی با اشاره به حادثه مرگبار انفجار گاز در منزل مسکونی و کشته و مصدوم شدن ۵ تن اظهار کرد: در ساعت ۲۳:۲۷ دقیقه شب گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از حادثه انفجار در یک منزل مسکونی مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی عازم محل حادثه در خیابان پیروزی شدند.پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه یك منزل مسكونی ۲ طبقه قدیمی ساخت به مساحت ۷۰ متر مربع مشاهده می شد که طبقه اول آن كاملا شعله ور شده بود.
وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز منزل اقدام به لوله كشی كرده و با استفاده از دستگاه تنفسی از دو جهت خاموش كردن آتش سوزی را آغاز كردند و پس از مهار شعله های آتش و ورود به منزل و جستجو برای یافتن محبوسین متاسفانه با پیكر بی جان و سوخته ۳ نفر از اعضای خانواده به نام های(بهشت-ز ۵۰ ساله، زهرا-ق ۱۷ ساله، امیرحسین-ق ۱۰ ساله) روبرو شدند.
ملکی ادامه داد: ۲ نفر دیگر از اعضای این خانواده نیز به نام های(سلیمان – ق ۵۰ساله و اكبر-ق ۳۰ ساله)دچار سوختگی شدید شده بودند که توسط آتش نشانان از خانه خارج شده و به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شدند.
گفتنی است ؛ علت بروز این انفجار و در پی آن آتش سوزی، توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

به گفته‌ این مقام در مسئول آتش نشانی علت این انفجار، نشت گاز از وسایل گاز سوز بوده است و آتش نشانان در ساعت ۱۳ دقیقه بامداد پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل، عملیات را به پایان بردند.

نظر شما