شناسهٔ خبر: 35908829 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آب‌گرفتگی معابر شهری در تالش به دلیل شدت بارش باران+فیلم

فرماندار تالش با اشاره به بارش باران در مناطق اسالم، جوکندان، ویزنه و مرکز شهر تالش گفت: اکیپ‌های خدماتی و امداد‌رسان در تلاش برای هدایت جریان آب، بازگشایی و رفع معابر هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، بارش پائیزی باران از غروب امروز در مناطق مختلف شهرستان تالش آغاز شد و حال و هوای شهر را دگرگون کرد.

آب‌گرفتگی در تالش به دلیل شدت باران

بارش باران از غروب امروز مردم شهر تالش غافلگیر و آبگرفتگی معابر مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد و موجب شد تردد در سطح شهر به کندی صورت بگیرد، عدم سرویس دهی آژانس‌ها و تاکسی‌های بی‌سیم و نیز عدم پاسخگویی برخی مدیران شهری از جمله گلایه‌های شهروندان است.

بارش شدید باران در بسیاری از مناطق تالش همچون مرکز شهر تالش، جوکندان، اسالم  و ویزنه موجب ازدحام تردد اتومبیل‌ها و سختی در عبور مرور و ترافیک در بخشی‌هایی از شهر شد.

تلاش نیروهای امدادرسان برای بازگشایی و سهولت تردد اتومبیل‌ها/تخریب پل در شاندرمن

 فرماندار تالش در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تالش با اشاره به بارش بیش از ۷۰ میلی‌متر باران در شهر تالش، اظهار کرد: نیروهای امدادی در آماده باش کامل هستند.

سید عیسی مهدوی با بیان اینکه بارش باران در تالش از غروب امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزود: بارش باران موجب آسیب رساندن به یک پل غیر مجاز در شاندرمن محله جوکندان شده است.

وی با اشاره به بارش باران در مناطق  اسالم، جوکندان، ویزنه و مرکز شهر تالش گفت: آبگرفتگی‌های زیادی در سطح شهر تالش و برخی نقاط داشتیم که بیشترین حجم بارش‌ها مربوط به خرجگیل در بخش اسالم است.

فرماندار تالش با بیان اینکه شدت بارش باران افزایش یافته و تا فردا ادامه خواهد داشت، افزود: تردد در سطح شهر به صورت معمول در حال انجام است اما شدت باران و تجمع آب نیز زیاد است.

مهدوی با تأکید بر اینکه از ترددهای غیرضروری در سطح شهر خودداری شود، بیان کرد:‌ اکیپ‌های خدماتی و امداد‌رسان در تلاش برای هدایت جریان آب، بازگشایی و رفع معابر هستند.

 

 

انتهای پیام/84007

نظر شما