شناسهٔ خبر: 35853357 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

صبح فردا آغاز می‌شود؛

هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل و خدمات شهری

هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری صبح فردا، ۱۸ مهرماه، با حضور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری پایتخت و اصحاب رسانه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -
 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هفدهمین نمایشگاه حمل‌ونقل عمومی و خدمات شهری از روز پنجشنبه تا یک‌شنبه ۱۸ تا ۲۱ مهرماه در حالی برگزار می‌شود که توسعه حمل‌ونقل شهری پاک و پایدار در دستور کار مدیریت شهری تهران قرار دارد.

این نمایشگاه با هدف معرفی دستاوردها، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شرکت‌ها، نهاد‌ها و سازمان‌های داخلی و خارجی در زمینه ناوگان حمل‌ونقل عمومی، خدمات و صنایع وابسته، خودرو‌های سنگین، ماشین آلات عمرانی و راه‌سازی، وسائط نقلیه سبک و سنگین، خودرو‌های مخصوص و تجاری، ترافیک و صنایع وابسته، عمران و توسعه شهری، مدیریت جامع شهری، مکانیزاسیون خدمات شهری، مبلمان و زیباسازی شهری برگزار می‌شود.

یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه، گرامیداشت رونق تولید بوده و فرصتی برای ارائه آخرین دستاورد‌های صنعتگران داخلی در حوزه حمل‌ونقل و خدمات شهری است تا توانمندی‌هایشان را به نمایش بگذارند تا مصرف‌کنندگان نیز با توانمندی‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تولید داخلی آشنا و بهره‌مند شوند.

نظر شما