شناسهٔ خبر: 35201919 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

درصد بالایی از تماس‌ها با سامانه ۱۲۵ ربطی به آتش‌نشانی ندارد

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران با اشاره به سه تا چهار هزار تماس روزانه شهروندان با سامانه ۱۲۵، گفت: درصد بالایی از این تماس‌ها نامربوط به سازمان آتش‌نشانی است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی داوری با بیان اینکه مزاحمتهای تلفنی برای سامانه 125 آتش‌نشانی تهران بسیار کمتر شده، اظهار کرد: برخی اوقات شهروندان در موضوعات غیرمرتبط مانند کمکهای اورژانسی پزشکی با سامانه 125 تماس می‌گیرند که البته آنها را رد نمی‌کنیم.

مدیرعامل آتش‌نشانی تهران با بیان اینکه مزاحمت به مفهوم قدیمی آن نزدیک به صفر شده، گفت: روزانه سه تا چهار هزار تماس با آتش‌نشانی تهران گرفته می‌شود که بیش از 300 مورد آن به مأموریت منجر می‌شود.

وی افزود: تمام این 300 مأموریت مربوط به آتش‌سوزی نیست و خدمات دیگری توسط آتش‌نشانان در حوادث مختلف به شهروندان ارائه می‌شود حتی خدمات با عنوان "خدمات فنی" داریم که در قالب مشاوره به یاری شهروندان می‌آییم.

داوری متذکر شد: درصد بالایی از تماسهای شهروندان با سامانه 125 نیز نامربوط به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران است.

نظر شما