شناسهٔ خبر: 67285941 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قدردانی از مدیریت جهادی رئیس سازمان حج و زیارت در اجرای مراسم حج

رئیس جمعیت هلال‌احمر از مدیریت همه‌جانبه رئیس سازمان حج و زیارت در برگزاری مراسم حج ابراهیمی در کشور عربستان سعودی تقدیر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس جمعیت هلال‌احمر به نمایندگی از حجاج کشورمان از مدیریت همه‌جانبه رئیس سازمان حج و زیارت در برگزاری مراسم حج ابراهیمی در کشور عربستان سعودی که به‌صورت کامل و بدون کم و کاست و با در نظر داشتن شرایط و مقتضیات زمانی، مکانی و گرمای شدید حاکم بر آن کشور برگزار شد، قدردانی کرد.

متن نامه تقدیر پیرحسین کولیوند خطاب به سید عباس حسینی، معاون وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت به شرح زیر است:

جناب آقای سید عباس حسینی

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان حج و زیارت

با سلام و احترام؛

ضمن آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون و عرض تبریک ایام دهه ولایت و امامت و اعیاد قربان و غدیر خم خدمت حضرتعالی و همه همکاران محترم گرامی آن سازمان، بی‌شک برگزاری مراسم حج ابراهیمی در کشور عربستان سعودی و با در نظر داشتن شرایط و مقتضیات زمانی، مکانی و گرمای شدید حاکم بر آن کشور و با حضور چندین هزار نفر از هموطنان گرامی، نیازمند آگاهی، برنامه‌ریزی و مدیریت همه‌جانبه و کاملی است که با زحمات بی‌دریغ و تدابیر اتخاذی منجر به انجام کامل و مدبرانه این رویداد جهانی گردید و سربلندی و افتخاری دیگر را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

تلاش‌ها، پیگیری‌ها و انجام مسئولیت‌های موجود در ایام پیش از شروع مراسم، ایام تشریق و در سایر قسمت‌های عملیات حج ابراهیمی، برخوردهای صمیمانه با حجاج و رسیدگی به امور این عزیزان نمونه کم‌نظیری از توان مدیریت و قدرت تصمیم‌گیری به‌موقع می‌باشد که توسط حضرتعالی و همکاران شما به مرحله بروز و ظهور رسید و باعث شد تا موجب رضایتمندی اغلب حج گزاران و هموطنان گرامی‌گردد.

اینجانب به نوبه خود از تلاش‌ها و همکاری‌های خالصانه صورت پذیرفته تقدیر و کمال امتنان را داشته و دوام توفیقات تمامی خدمت‌گزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

نظر شما