شناسهٔ خبر: 35453580 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه موقت یزد:

همه ما به شهدا و رزمندگان بدهکار هستیم

آیت الله «سید محمد رضا مدرسی» گفت: جای تاسف دارد که عده‌ای در کشور قدر انقلاب و شهدا را نمی‌دانند. همه ما به شهدا و رزمندگان بدهکار هستیم ولی متأسفانه مشاهده می‌شود که وقتی فردی در این انقلاب به مسئولیتی می‌رسد قدردان شهدا نیستند

صاحب‌خبر -
ه. گزارش خبرگزاری بسج از یزد، آیت الله «سید محمد رضا مدرسی» در خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره به در پیش بودن سی و نهمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی در زمانی اتفاق افتاد که انقلاب اسلامی هنوز خود را نیافته بود و رژیم سفاک پهلوی در کشور وجود داشت. چرا که دشمن از این ترس داشت که این انقلاب پا بگیرد و جوانه بزند و جهان را با تغییری عظیم روبه‌رو سازد.
وی با بیان اینکه رژیم بعث عراق به همراه کشور‌های مختلف به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: این انقلاب با مقاومت هشت ساله توانست دشمنان را شکست دهد و از رسیدن آن‌ها به اهداف پلیدشان جلوگیری کند.
عضو فق‌های شورای نگهبان بیان داشت: دشمنان می‌خواستند انقلاب اسلامی را از بین ببرند و نگذارند که به خوبی شکل بگیرد، ولی امروزه این انقلاب عظیم منطقه و جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است.
مدرسی افزود: ایران اسلامی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی چندین هزار شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرد، ولی با صبر و استقامت و تقوایی که داشتند که امروز به دستاورد‌های شیرین آن دست پیدا کردند.
عضو فق‌های شورای نگهبان گفت: جای تاسف دارد که عده‌ای در کشور قدر انقلاب و شهدا را نمی‌دانند. همه ما به شهدا و رزمندگان بدهکار هستیم، ولی متأسفانه مشاهده می‌شود که وقتی فردی در این انقلاب به مسئولیتی می‌رسد قدردان شهدا نیستند و برای حذف نام مبارک این عزیزان تلاش می‌کنند. اگر کسی برای حذف نام شهدا قدمی بردارد، بزرگترین خیانت را به انقلاب و ایران اسلامی کرده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: آمریکا و عربستان با برخی دولت‌ها از هیچ ستمی علیه مردم یمن دریغ نکردند، ولی شاهد پاسخ محکوم از سوی آن‌ها بودیم. در واقع مردم یمن با مقاومت و بمباران پالایشگاه بزرگ آرامکوی عربستان، بینی آمریکا و حامیان او را در منطقه به خاک مالیدند.
انتهای پیام/

نظر شما