شناسهٔ خبر: 35445722 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حذف نام «شهید» بالاترین خیانت به ایران اسلامی است

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه متأسفانه عده‌ای قدر انقلاب و شهدا را نمی‌دانند، گفت: حذف نام شهید بالاترین خیانت به ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، آیت الله سید محمد رضا مدرسی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به در پیش بودن 31 شهریور ماه و سی و نهمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: جنگ تحمیلی در زمانی اتفاق افتاد که انقلاب اسلامی هنوز خود را نیافته بود و رژیم سفاک پهلوی در کشور وجود داشت.

امام جمعه موقت یزد خاطرنشان کرد: دشمن از این ترس داشت که اگر این انقلاب پا بگیرد و جوانه بزند و جهان را با تغییری عظیم روبه‌رو سازد، سعی کردند که در مقابل آن بایستند و به همین علت خسارت‌هایی بسیاری را به ایران اسلامی زدند و سبب شدند که جوانان زیادی از جمهوری اسلامی به شهادت برسند.

عضو فقهای شورای نگهبان با بیان اینکه رژیم بعث عراق به همراه کشورهای مختلف به دنبال نابودی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: این انقلاب با مقاومت هشت ساله توانست دشمنان را شکست دهد و از رسیدن آنها به اهداف پلیدشان جلوگیری کند.

وی به قدرت و توانمندی ایران اسلامی در جهان، خاطرنشان کرد: امروزه قدرت ایران و انقلاب اسلامی را می‌توانیم به خوبی در سطح جهان و منطقه مشاهده کرد که عده‌ای از سران کشورهای دیگر هم به آن اذعان داشته‌اند.

مدرسی اضافه کرد: دشمنان درصدد بودند که انقلاب اسلامی را از بین ببرند و نگذارند که به خوبی شکل بگیرد ولی امروزه این انقلاب عظیم بیخ گوش اسرائیلی‌ها قرار دارد.

امام جمعه موقت یزد افزود: ایران اسلامی در زمان هشت سال جنگ تحمیلی چندین هزار شهید، جانباز و ایثارگر تقدیم انقلاب کرد ولی با صبر و استقامت و تقوایی که داشتند که امروز به دستاوردهای شیرین آن دست پیدا کردند.

حذف نام شهدا، بزرگترین خیانت در ایران اسلامی است

عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر اینکه جای تاسف دارد که عده‌ای در کشور قدر انقلاب و شهدا را نمی‌دانند، گفت: همه ملت به شهدا و رزمندگان بدهکار هستند ولی متأسفانه مشاهده می‌شود که وقتی فردی در این انقلاب به مسئولیتی می‌رسد قدردان شهدا نیستند و برای حذف نام مبارک این عزیزان تلاش می‌کنند.

وی اظهار داشت: اسماء شهدا خیر و برکتی برای خیابان‌ها و کوچه‌های شهرهای ایران اسلامی است که و اگر کسی برای حذف نام آنها قدمی بردارد، بزرگترین خیانت را به انقلاب و ایران اسلامی کرده است.

مدرسی با بیان اینکه دشمن برای اینکه ارکان نظام اسلامی را متزلزل کند وارد عمل شده است گفت: دشمن برای این کار از هر روشی استفاده می‌کند و یکی از راه‌هایی که به شدت دنبال می‌کند اشاعه بی‌حیایی، بی‌حجابی و بی‌شرمی در جامعه اسلامی است.

انتهای پیام/90013

نظر شما