شناسهٔ خبر: 35143138 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

فرمانده مرزبانی کشنور در بازدید از مرزها:

مرزبانی مصمم به بازگشایی بازارچه‌های مرزی است

فرمانده مرزبانی کشور در بازدید از مرزهای بانه و مریوان بر آمادگی مناطق مرزنشین برای سرمایه‌گذاری اقتصادی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی روز سه‌شنبه پس از بازدید از نوار مرزی استان‌های غربی کشور وارد شهرستان مریوان شد و پس از حضور در مزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، به صورت میدانی از وضعیت مرز، مرزبانان و مرزنشینان بازید کرد.

وی با اشاره به ضرورت بازدید میدانی از وضعیت مرز‌ها و مرزبانان اظهار داشت: تنها از طریق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها نمی‌توان وضعیت را مدیریت کرد و باید با حضور در میدان و شنیدن مطالبات، دغدغه‌ها و دیدن وضعیت مرزها، خروجی این بخشنامه‌ها را به عینه مشاهده کرد.

سردار رضایی افزود: فرماندهان هنگ مرزی کردستان با تعامل و همکاری مناسب با مرزبانان و مرزنشینان، امنیت و پایداری مرز‌ها را با همراهی مرزنشینان ایجاد و تثبیت کرده‌اند.
 
سردار رضایی با بیان اینکه مناطق مرزی از مکان‌های امن برای سرمایه گذاری هستند، گفت: ما اعلام می‌کنیم امنیت کامل برای سرمایه گذاری از جمله در حوزه صنایع تبدیلی، کارخانجات و فعال کردن بازارچه‌های مرزی در استان‌ها و شهر‌ها مرزی برقرار است و سرمایه گذاران می‌توانند با امنیت خاطر در این نقاط کشور به ویژه استان کردستان سرمایه گذاری کنند.

وی فعال کردن بازارچه‌های مرزی را یک نوع اشتغالزایی بیان کرد و افزود: ما در بحث فعال کردن بازارچه‌های مرزی مصمم هستیم و در همین راستا دولت تلاش‌های خوبی داشته است.

سردار رضایی در پاسخ به سوال عدم ارائه خدمات رفاهی به روستا‌های مرزی گفت: استیفای حقوق مرزنشینان یکی از وظایف ماست و آنچه را که در قالب مشکلات سطح روستا‌ها باشد به مسئولان ارشد کشوری منعکس می‌کنیم.

وی افزود: هنگ مرزی، مصمم به بازگشایی و ساماندهی معابر مرزی برای مرزنشینان استان‌های مرزی است.
 
<div id="video-display-embed-code_231393" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/718797/231393?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما