شناسهٔ خبر: 34461969 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

ابلاغ ساختار جدید مرزبانی

طرح جامع و ساختار جدید مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در ستاد نیروی انتظامی به فرمانده مرزبانی کشور ابلاغ شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
سردار "حسین اشتری" در حاشیه برگزاری مراسم ابلاغ رسمی طرح جامع مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه از سال ۹۵ طرح جامع و ساختار جدید مرزبانی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد گفت: این طرح از اول تیرماه امسال(98)به تأیید و تصویب مبارک فرماندهی معزز کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رسید و این مهم از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح برای اجرا به نیروی انتظامی ابلاغ شد.
فرمانده نیروی انتظامی بیان کرد: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا دارای ستاد کامل "تخصصی" و "عمومی" است.
وی با بیان اینکه این طرح موجب تقویت مرزبانی و امنیت مرز‌ها می شود گفت: مطابق این طرح، ارتقای فرماندهی مرزبانی ناجا به مثابه یک نیرو در تابعیت مستقیم فرمانده ناجاست.

سردار اشتری افزود: در این طرح تحولی و ارتقاء جایگاه مرزبانی، حوزه اختیارات مرزبانی در کنار توجه به افزایش عِده و عُده این نیرو مورد توجه است.
فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به ۸ هزار و ۷۵۵ کیلومتر مرز آبی و خاکی در کشور خاطرنشان کرد: مرزبانان با اقتدار و هوشیاری در تمام مرز‌ها استقرار دارند و با روحیه "جهادی" و "انقلابی" از مرز‌های کشور صیانت می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_223085" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/716965/223085?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما