شناسهٔ خبر: 35050986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازیکنان تراکتور با پیروزی به رختکن رفتند

تبریز- ایرنا - نیمه نخست دیدار حساس دومین هفته لیگ برتر فوتبال ایران در تبریز بین تراکتور و پرسپولیس با گل دقیقه ۴۶ احسان حاج صفی به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

این بازی که از ساعت ۱۷ و ۴۵ دقیقه با حضور پرشور هواداران تراکتور آغاز شد در دقایق اولیه با چند اشتباه و ناهماهنگی بین بازیکنان هر دو تیم همراه بود.

درصد اشتباه پاس ها بالا بود تا جایی که مظاهری دروازه بان تراکتور در دقیقه ۵ بازی با ارسال اشتباه توپ فرصت مناسبی برای بازیکنان پرسپولیس ایجاد کرد که نتوانستند از آن استفاده کنند.

در دقیقه ۸ بازی هم پاس به عقب هم بازی خود را به سختی دفع کرد.

ظرفیت ورزشگاه یادگار امام تبریز در این دیدار حساس یک اسعت مانده به شروع بازی پر شده بود و تعدادی از هواداران موفق به ورود به ورزشگاه نشدند و تعدادی هم به صورت ایستاده در حال تماشای دیدار هستند.  

در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست  این دیدار «احسان حاج‌صفی» با شوتی از پشت محوطه جریمه که با واکنش نامناسب بیرانوند همراه شد، گل نخست بازی را برای تراکتور به ارمغان آورد تا میزبان با برتری یک بر صفر به رختکن برود.

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، رضا اسدی، میثم تیموری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، میمبلا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و کوین فورچونه

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد نادری، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی و علی علیپور

۹۸۵۳/۳۰۷۱

نظر شما