شناسهٔ خبر: 34801889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مراسم معارفه مدیر کل جدید تعاون،کار و رفاه استان البرز برگزار شد

با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید اداره کل تعاون، کار و امور اجتماعی استان البرز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، با حضور سید محسن دلبری مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حسین فلاح نژاد بعنوان سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه استان البرز معارفه و اسماعیل خلیلی مدیرکل سابق این اداره کل تودیع و تکریم شد.

مدیرکل امور استان‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ضمن تقدیر از تلاش‌ها واقدامات شایسته خلیلی مدیرکل سابق این اداره کل با اشاره به شرایط استان البرز به لحاظ نزدیکی به استان تهران و نیز تنوع قومیت‌ها و فرهنگ‌های مختلف از سراسر کشور ونیز حضور واحدهای تولیدی صنعتی گسترده در این استان خاطر نشان کرد:استان البرز با سرریز مشکلات پایتخت به این استان نیز مواجه است و تحقق ماموریت‌ها واهداف در این استان مدیریت ویژه ای را می طلبد.

وی افزود: استان البرز همواره جزو استان‌های برتر به لحاظ عملکرد وشاخص‌های ارزیابی در کشور است و این نشان از تلاش های همکاران ما در این استان دارد.

وی تاکید کرد : مدیران کل باید برای حل مشکلات مردم با مسئولین ، نمایندگان مجلس، استانداران و ائمه جمعه استان همواره تعامل نزدیک و شایسته داشته باشند و باید سعی کنند تا خدمات و فعالیت‌ها برای مردم و مسئولین تشریح و تبیین شود.

در این مراسم همچنین حسین فلاح نژاد سرپرست جدید این اداره کل نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد وزیر تعاون،کارورفاه اجتماعی در تفویض این مسئولیت به وی اظهار داشت: با توجه به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مقام معظم رهبری و نیز خط مشی دولت؛ یکی از ظرفیتهای مهمی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب در جهت ایجاد یک تمدن بزرگ اسلامی اشاره فرمودند نیروی انسانی است.

وی افزود: در بعد اقتصادی نیز دو وظیفه مهم بیان شده در بیانیه گام دوم مربوط به فعالیت‌های وزارت کار مرتبط می باشد که یکی بهبود وضعیت رفاهی مردم و دیگری کاهش فقر وشکاف درآمدی می باشد که باید این اصول از سوی مسئولین وکارگزاران دولت وبویژه مسئولین و مدیران وزارت تعاون ،کارورفاه اجتماعی اجرایی شود.

انتهای پیام/ب/1

نظر شما