شناسهٔ خبر: 68002093 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی

ترور سرداران اسلام، تلاش مذبوحانه دشمن برای نجات از منجلاب است

اصفهان- ایرنا- همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده توپخانه در «محور مقاومت» گفت: ترور سرداران بزرگ اسلام نتیجه تمامیت‌خواهی کفر در مقابل اسلام و تلاش مذبوحانه دشمن برای نجات از منجلاب مبتلابه آنهاست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار محمود چهارباغی روز جمعه در مراسم تشییع پیکر شهید سردار رضامحمد سلیمانی که در محله عاشق‌آباد اصفهان برگزار شد، افزود: امروز تمامیت کفر در مقابل اسلام قرار گرفته است و آنها ناجوانمردانه فرماندهان جبهه مقاومت را به شهادت می‌رسانند.
وی ادامه داد: شهید«اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی حماس را ناجوانمردانه به شهادت رساندند و سردار شهید علی زاهدی نیز در کنسولگری ایران در دمشق مظلومانه شهید شد و این ترورها نشان‌دهنده تلاش بی‌ثمر دشمن برای نجات از منجلابی است که خود ایجاد کرده‌ و در آن دست و پا می‌زنند اما قدرت جمهوری اسلامی گریبانگیر آنها را خواهد گرفت.
همرزم سردار شهید سلیمانی تصریح کرد: شهید حسن تهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران که از دوستداران سردار شهید سلیمانی بود، وقتی دشمن بعث عراق، دزفول و شهرهای دیگر ایران را مورد حمله قرار می‌داد، مردم ما در خرابه‌های حملات دشمن تجمع کرده و فریاد می‌زدند؛ «موشک جواب موشک».
وی ادامه داد: اما آن زمان خبری از پرتاب موشک از سوی کشور ما نبود و سردار شهیدتهرانی مقدم فرمانده موشکی سپاه پاسداران شد و امروز قدرت موشکی جمهوری اسلامی در منطقه زبانزد همگان است.

سردار چهارباغی گفت: هنگامی که سردار زاهدی در سوریه مورد حمله موشکی قرار گرفت، رهبر معظم انقلاب در عملیات وعده صادق فرمودند که تمامیت کفر در مقابل ما قرار گرفته و است و آنها بابت ارتکاب این جنایت تنبیه خواهند شد.
وی اضافه کرد: مردم ایران شاهد بودند که سپاه با طراحی قوی موشک‌ها و پهبادها، دشمن را مورد هدف قرار دادند و این قدرت در جمهوری اسلامی موجود است و متجاوزان حتما تنبیه خواهند شد.

به گزارش ایرنا، سردار سرافراز رضامحمد سلیمانی از فرماندهان بنام اصفهانی، بامداد روز گذشته(پنجشنبه) پس از تحمل یک دوره بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، به قافله شهدا پیوست.

وی نخستین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع)، فرمانده لشکر ۱۹ فجر، جانشین فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین(ع)، فرمانده دانشکده توپخانه و موشک‌های امیرالمومنین، معاون بازرسی سازمان بسیج و معاونت بازرسی فرمانده کل سپاه پاسداران بود.
شب گذشته نیز مراسم وداع و نماز بر پیکر این شهید برپا و امروز همزمان با برپایی نماز جمعه در ملک شهر مراسم وداع با این شهید نیز برگزار شد.

پیکر این سردار شهید عصر امروز از مقابل پارک فدک عاشق‌آباد به طرف گلستان شهدای این محله در اصفهان تشییع شد.

نظر شما