شناسهٔ خبر: 68002073 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خون‌خواهی شهید هنیه قطعی و حتمی است

امام جمعه موقت تبریز گفت: خونخواهی شهید اسماعیل هنیه، وظیفه ماست و نیروهای نظامی و دلدادگان نظام برای فشار دادن ماشه‌های نابودی رژیم صهیونیستی لحظه شماری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت‌الاسلام اسماعیل روشن‌تن امروز جمعه 12 مرداد در خطبه‌های نماز جمعه تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه عمر خود را در راه خدمت به قدس عزیز صرف کرد، گفت: این شهید قدس پاداش مجاهدت های خود را با شهادت، از خداوند گرفت. 

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به حضور شهید هنیه در ایران به منظور حضور در مراسم تحلیف ریاست جمهوری، افزود: این مراسم با شهادت شهید حاج اسماعیل هنیه در کام ملت ایران و آزادگان عالم تلخ شد، اما مسأله شهادت در خاندان «هنیه» یک مسأله جدید نیست و خاندان او بیش از 60 شهید را در راه مقاومت تقدیم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شهادت فرماندهان و رهبران مقاومت نه تنها موجب نجات رژیم صهیونیستی نخواهد شد، بلکه این خون‌های پاک گریبان این رژیم جنایتکار و غاصب را خواهد گرفت.

روشن‌تن گفت: شهادت برای این خاندان کرامت است، شهید هنیه می‌توانست مثل برخی از سران اعراب دست در دست اشرار عالم بگذارد ولی این‌گونه نکرد و امروز همگان شاهد بودند جبهه مقاومت نسبت به سازش شعار همیشگی شیعیان سیدالشهدا (ع) را با صدای بلند سر می‌دهند و می‌گویند "هیهات منا الذلة".

وی با بیان اینکه خونخواهی شهید اسماعیل هنیه، وظیفه ماست، ادامه داد: فرزندان نظام مقدس اسلامی و نیروهای نظامی و دلدادگان نظام برای فشار دادن ماشه‌های نابودی رژیم صهیونیستی لحظه شماری می‌کنند که امیدواریم به زودی اتفاق بیفتد و شاهد اضمحلال این رژیم باشیم.

 وی با بیان اینکه خونخواهی شهید هنیه قطعی و حتمی است، تاکید کرد: امروز تمام آزادگان جهان شعار «یالثارات هنیه» سر می‌دهند.

امام جمعه موقت تبریز در بخش دیگری از سخنان خود در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به تنفیذ ریاست جمهوری چهاردهم توسط رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب پس از تنفیذ، معیارهای بسیار مهمی برای وزرا و کارآمدی دولت چهاردهم بیان کردند که حتما برای نمایندگان مجلس، رئیس جمهور و دولت چهاردهم راهگشا خواهد بود.

وی ادامه داد: انتظار از رئیس جمهور دولت چهاردهم، عمل به شعارهای انتخاباتی و اجرای دقیق برنامه هفتم توسعه است.

روشن‌تن با بیان اینکه تقوای الهی نیازمند پشتوانه معرفتی است، تصریح کرد: شاخصه اصلی نجات یافتگی از وابستگی به دنیا تقوای الهی است و تقوای الهی ممکن است از سر ترس باشد اما در عین حال انسان متقی و پرهیزکار، تقوا را از سر شوق تمنا می‌کند، تقوا از سر شوق هم امکان‌پذیر است که در وجود انسان‌های متقی موج می‌زند.

انتهای پیام/

نظر شما